فيلم سينمايي "هديه‌اي براي آقاي تومي" محصول كشور آمريكا با مديريت اردشير منظم در امور دوبلاژ سيما به منظور پخش از شبكه 5 سيما دوبله شد.


اردشير منظم مدير دوبلاژ سيما با اشاره به دوبله "هديه‌اي براي آقاي تومي" در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فرزندي در يك حادثه‌اي پدرش را از دست مي‌دهد و خانواده او مجبور به مهاجرت مي‌شوند.
وي افزود: اين خانواده در مهاجرت خود با يك خانواده لرد انگليسي آشنا شده  و به دنبال آن مخاطبان شاهد اتفاقات شايان توجهي خواهند بود.
منظم با اشاره به حضور " بهرام زند" مدير دوبلاژ پيشكسوت سيما در اين اثر سينمايي تصريح كرد: استاد زند به دليل نزديك بودن شخصيت ماجرا به او قبول كردند كه با توجه به كوتاه بودن ديالوگ‌ها در اين فيلم گويندگي كنند و من از وي كمال تشكر را دارم.
اين دوبلاژ با اشاره به دوبلورهاي مطرح اين اثر اظهار داشت: ناهيد اميريان، مهوش افشاري، مينا نخعي، فرزانه شجاعي، محمد علي ديباج، افسانه پوستي، محبت دارآفرين، حسين نورعلي، شايان شام بياتي و استاد بهرام زند ما را در دوبله اين اثر ياري كردند.
گفتني است، هديه‌اي براي آقاي تومي، محصول كشور آمريكا با مديريت اردشير منظم به زودي از تماشاخانه شبكه 5 سيما پخش مي‌شود./ص
برچسب ها: دوبله ، فیلم ، سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار