لهستان برای ثبت و نمایه سازی نشریه jmcs در ISC درخواست خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، ناصری رئیس اداره همکاری های علمی و بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علم و فناوری و ISC در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران افزود: سردبیر نشریه
(Jmcs) با شماره استاندارد بین المللی 2008-949x درخواست کرده که این نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه سازی می شود.
 
وی افزود: ناشر این مجله Nonliner Analysis Group است که در پزنان لهستان منتشر می شود و موضوع این نشریه علمی ریاضیات کاربردی، کاربردها و علوم رایانه ای است.
 
ناصری خاطر نشان کرد: هدفی که این نشر به دنبال می کند انتشار مقاله های تحقیقاتی اصیل با کیفیت بالا درباره تئوری ها و روش های علوم اطلاعات و کامپیوتر، طراحی  و پیاده سازی و تحلیل الگو و تیم ها و ابزارهای نرم افزاری برای محاسبات کامپیوتری و متعلق و یکپارچه سازی ریاضیات و علوم کامپیوتر برای کابردهای علمی و مهندسی است.
 
** انتشار شماره ی ویژه در مورد موضوعات یکی از خصیصه های بارز این نشریه است.
 
ناصری در ادامه گفت: یکی از خصیصه های بارز این نشریه انتشار شماره های ویژه در مورد موضوعات با دقت صورت گیرد که نشان دهنده گرایش های تحقیق و توسعه در حوزه عام ریاضیات در علوم کامپیوتر است و بدین ترتیب مقالاتی را برای این شماره های ویژه می پذیرد.
 
وی تصریح کرد: نشریه Jmcs نشریه ای است دسترسی آزاد و مقالات منتشر شده در آن از حقوق مولف برخوردار است که در تکثیر توزیع و ترجمه مقالات حقوق نویسندگان کاملا مورد توجه قرار می گیرد./عط
برچسب ها: نشریه ، خصیصه ، تحقیق ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار