روز قدس روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بار دیگر و در پایان یک ماه روزه داری و دلدادگی به آستان حضرت حق، روز قدس از راه می رسد. روزی که تکمیل کننده عبادات مسلمین در واپسین ایام ماه رحمت است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حالی امسال از راه می رسد که وقوع جنبش بیداری اسلامی در منطقه و سقوط تنی چند از دیکتاتورها و رژیم های دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی ، بیش از پیش پایه های رژیم غاصب اسرائیل را به تزلزل در آورده و جنبشی که ملهم از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته، می رود که یکبار برای همیشه تارو پود غاصبان سرزمین اسلامی فلسطین را از هم دریده و طلیعه ی اهتزاز پرچم الله اکبر را در آن سرزمین الهی فراهم آورد.

شکی نیست بخش اعظمی از این بیداری در کشورهای اسلامی از برکات همین روز قدس است که سالها پیش بذر آن توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)کاشته شد و طی سالیان متمادی و با حضور پر شور  ملت ایران و سایر مسلمانان جهان در مراسم این روز، به سیلی بنیان کن تبدیل گردید که اکنون بنیان ظلم و ستم را در جهان نشانه رفته و متزلزل ساخته است. با این همه تا رسیدن به لحظه پیروزی و تحقق وعده الهی گامهایی دیگر باقی است. گام هایی که نیازمند حضور مستمر آحاد مردم مسلمان ایران در صحنه های مختلف دفاع از آرمان های انقلاب و از جمله حضور شکوهمند در مراسم روز قدس می باشد.

از همین رو انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس اسلامی ضمن دعوت از کلیه مردم خداجوی کشورمان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اعلام می نماید که انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و هنرمندان همیشه هوشیار این عرصه نیز پا به پای ملت سلحشور خویش، در این مراسم عبادی و سیاسی شرکت نموده و با فریاد وحدت و برائت از دشمنان اسلام، بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی و رهبری بیدار و مجاهد آن خواهند بست و بر حمایت خویش از آرمانهای فلسطین و دولت و ملت مبارز و ضد صهیونیست سوریه و همچنین مردم مظلوم و مسلمان میانمار که امروز به شکلی مظلومانه آماج حملات دولتها و گروه های تروریستی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفتهاند، تأکید خواهد داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار