سرپرست فرمانداری بستك ضمن تاكید برای حضور هرچه بیشتر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: قدس، روز دفاع از مظلوم در برابر غاصب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس فلكناز دهقانی افزود: سال‌هاست كه روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم فلسطین و سمبل مبارزه با صهیونیسم جهانی با حمایت مسلمانان آزاده جهان تجلی می‌یابد و مسلمانان در سراسر جهان درآخرین روز جمعه ماه رمضان به دفاع از حقوق برادران خود درفلسطین و لبنان برمی‌خیزند.

وی روز جهانی قدس رایادگار امام راحل خواند واظهارداشت: وظیفه دینی وملی ماست كه در این راهپیمایی شركت كنیم وافراد تحت ستم را دریابیم.

نماینده عالی دولت درشهرستان بستك درادامه مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواند و افزود: مواضع ضدصهیونیستی و ضد استكبار و دفاع از حقوق فلسطین یكی از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.

وی تاكید كرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بستك همچون گذشته همگام با سایر نقاط میهن اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، روح آزادیخواهی خود را به نمایش در می‌آورند.

رییس شورای اداری شهرستان بستك در پایان از همه مسئولان دستگاه‌ها خواست همه امكانات خود را برای حضور هرچه بیشتر مردم در راهپیمایی روز قدس فراهم كنند./س

برچسب ها: روز قدس ، مظلوم ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.