امام جمعه میاندوآب گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ندای حق خواهی در سراسر ایران اسلامی بلند می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اگر کسی به امور مسلمانان اهتمام نورزد و از سرنوشت سایر مسلمانان بی‌خبر باشد مسلمان نیست.

وی خواستار اهتمام هر چه بیشتر مسلمانان بر امور یکدیگر شد و تصریح کرد: امروز به عنوان مسلمان وظیفه داریم از مظلومان دفاع و در برابر مستکبران موضع‌گیری داشته باشیم.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیسم، خاطرنشان کرد: جنایات اسرائیل و دست نشانده آن را محکوم کرده و در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ خواهیم داشت.

قهرمانی اعلام کرد: ملت قهرمان ایران و سایر مسلمانان جهان آماده هستند تا با حضور در روز قدس که جمعه آخر ماه مبارک رمضان است، در برابر آمریکا و صهیونیسم ندای حق‌خواهی را بلند کرده و جنایات اسرائیل را محکوم کنند.

قهرمانی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی، تصریح کرد: در این روز باید وحدت و همدلی مسلمانان را به رخ سایر کشورها به ویژه مستکبران بکشیم تا زمینه نجات مظلومان فراهم شده و از پاداش الهی بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل هستیم، افزود: اگر زمانی رهبران اسلامی نابودی اسرائیل را پیش‌بینی می‌کردند امروزه کشورهای غربی نیز به این موضوع واقف هستند که اسرائیل در سراشیبی شکست قرار دارد.

قهرمانی با تاکید بر حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: باید کمک کنیم تا دست ظالمان از سر مسلمانان کوتاه و کشورهای اسلامی از دست رژیم خون‌آشام نجات یابند زیرا در این صورت مسلمانان می‌توانند به منافع خود مسلط شده و ذخایر و منابع کشورهای مسلمان توسط ظالمان غارت نشود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.