مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان گفت: امسال در استان همدان 2 هزار و 334 واحد مسکن مهر در بافت فرسوده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  محمدعلی اسدی  با بیان این مطلب گفت: از برنامه‌های هدف‌گذاری شده شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان در سال 91 افتتاح و بهره‌برداری از 2 هزار و 400 واحد مسکن مهر در بافت فرسوده تا پایان سال بوده است.

وي ادامه داد: با استقبال مردم از دریافت تسهیلات بدون سپرده در بانک‌ها و تشویقات شهرداری‌ها در تخفیف پروانه ساختمانی به ویژه در شهرستان‌ها هم‌اکنون 2 هزار و 334 واحد مسکن مهر آماده افتتاح است که این امر در هفته دولت صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان تصریح کرد: از واحدهای مسکونی آماده افتتاح یک هزار و 222 واحد در شهر همدان، 775 واحد در ملایر، 38 واحد در نهاوند، 152 واحد در تویسرکان، 95 واحد در اسدآباد، 16 واحد در کبودراهنگ و 36 واحد نیز در شهرستان بهار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری به هدف 2 هزار و 400 واحد رسیده‌ایم، افزود: پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به 3 هزار و 500 واحد افزایش یابد.

اسدی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در سال 90 و 91 اظهار داشت: با توجه به پیگیری برخی از ساخت و سازها از سال گذشته تاکنون 89 میلیارد ریال تسهیلات از طریق سیستم بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافته است./س
برچسب ها: مسکن ، مهر ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار