همزمان با ایام ماه مبارك رمضان نخستین دوره آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب مسابقه «پنجره‌ای رو به خدا» در قم برگزار شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، مدير واحد آموزش غیر حضوری مركز قرآن و عترت آستانه حضرت معصومه(س) با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع رسانی ، تبلیغات و ثبت نام از داوطلبان فراگیری دوره های معارف قرآنی ، آزمون اولین دوره آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم طبق برنامه ریزی قبلی 24 رمضان در حرم مطهر برگزار شد.
میثم شعبانپور با اشاره به منبع آموزشی مسابقه «پنجره‌ای رو به خدا» گفت: جلد يك آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن كريم تأليف آقایان صفارهرندی، علامی و محدث به عنوان منبع برگزيده شد و کسانی که در آزمون جلد یک نمره قبولی را کسب کنند می توانند در مراحل بعدی طرح نیز شرکت کنند.
وی افزود: اختتامیه اولین دوره آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم هم سی‌ام رمضان پس از آيين ترتيل‌خوانی در شبستان امام خمينی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اعلام اسامی افراد برگزیده برگزار می‌شود.
دوره های آموزش غیر حضوری این مرکز در سرفصل های متعددی تهیه و تدوین شده است که بزودی از طریق خبرگزاری ها فراخوان می شود./س
برچسب ها: قم ، مسابقه ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.