فرماندار شهرستان چالدران گفت: مهم ترین شاخصه اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری ثبات در قوانین و پی گیر مجدانه تصمیم گیری است.

احمد رضا قلیپور در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: ضربه به فرق آن حضرت عین ضربه به دین و ضربه به عدالت بود كه هم اكنون نیز شاهد ناملایماتی در عرصه استقرار عدالت در جهان هستیم .

وی با تبین برخی مسائل حساس كلان سیاسی داخلی و خارجی افزود : در حوزه سیاست خارجی هدف غرب و صهیونیزم جهانی از شیطنت در سوریه ، مقابله با محور مقاومت در منطقه و ایران اسلامی و گسترش نفوذ اسرائیل و سقوط مقاومت بوده و خواب خام سران خود فروخته عرب نیزالحاق كویت بعنوان یك استان وهابی برای عربستان است .

قلیپور با تاكید بر هوشیاری مسلمین و مقابله هرچه جدی با استكبار جهانی و رژیم غاصب و غیر قانونی اسرائیل، از عموم مردم برای شركت گسترده در راهپیمایی دشمن شكن روز قدس دعوت كرد .

فرماندار چالدران توطئه برای كمرنگ جلوه دادن اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور 120 كشور در تهران را نمونه ای دیگر از توطئه های استكبار در آستانه برگزاری این اجلاس عنوان كرد .

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و با تبیین ابعاد فرمایشات معظم له گفت : اقتصاد مقاومتی یعنی عدم اتكا به در آمد نفت ، عدم خام فروشی نفت ، ایجاد مراكز دانش بنیان (بعنوان حلقه واسط بین دانش وتولید)، مردمی كردن اقتصاد طبق اصل 44 و مدیریت مصرف . وی با یادآوری بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری كه می فرمایند : (( تعادل در مصرف بلاشك یك حركت جهادی است )) و ((تصمیمات خلق الساعه به اقتصاد مقاومتی ضربه می زند )) یادآور شد : مهم ترین شاخصه اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری ثبات در قوانین و ثبات در تصمیم گیری است .

فرماندار چالدران همچنین از كندی عملیات اجرایی مسكن مهر ، پروژه سد بابا احمد و بهسازی و آسفالت راه چالدران _ آواجیق و گاز رسانی به روستای گل اشاقی انتقاد وخواستار تسریع در اجرای این پروژه ها شد./س

برچسب ها: رهبری ، چالدران ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.