سعید صابونی گفت: 35 هزار واحد مسکن مهر با تاسیسات زیربنایی آماده افتتاح است، که از این تعداد 2 هزار واحد در خردادماه 90، 10هزار واحد در خردادماه امسال و 8 هزار واحد بعد از ماه مبارک رمضان به افتتاح می‌رسد

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران ، مدیرعامل شهر جدید پرند در نشستی خبری امروز خود  با بیان اینکه پرند جزو بزرگترین شهرهای جدید در کشور است گفت: پس از انقلاب 18 شهر جدید در کنار کلانشهرها شکل گرفته است .

مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه اولین طرح جامعه پرند در سال 77 به مساحت 953 هکتار و جمعیت 80 هزار نفر مصوب شد، گفت:‌ در سال 88 این طرح جامع مورد بازنگری قرار گرفت و میزان جمیعت به 150هزار نفر افزایش یافت که 40 درصد از مساحت کل پرند به سکونت‌گاه‌های مسکونی و مابقی به فضاهای کلان شهری اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: در سال 88 طرح توسعه و عمران با الحاق هزار و 200 هکتار به شهر پرند برای مسکن مهر و بارگذاری 110هزار واحد مسکونی با پیش بینی جمعیت 700هزار نفر مصوب شد.

صابونی گفت: از سال 77 تا کنون 10هزار واحد در فاز صفر، 1 و 2 ساخته شده است و از آذرماه سال 88 هم ساخت 100هزار واحد مسکن مهر کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه 35 هزار واحد مسکن مهر با تاسیسات زیربنایی آماده افتتاح است، گفت: از این تعداد 2 هزار واحد در خردادماه 90، 10هزار واحد در خردادماه امسال و 8 هزار واحد بعد از ماه مبارک رمضان به افتتاح می‌رسد و در نهایت حدود 15هزار واحد منتظر دستگاه‌های خدمات رسان هستند.

وی تصریح کرد: حدود 65 هزار واحد به پایان سفت کاری رسیده‌اند و در 6 ماه آینده به احتمال زیاد به افتتاح می‌سند به شرط آنکه 20 درصد آورده متقاضیان محقق شود.

صابونی با تاکید بر اینکه ما قصد نداریم که پرند شهری خوابگاهی باشد، افزود: 400 هکتار شهرک صنعتی در 2 سال جانمایی شده و 320 کارخانه فعال هم اکنون در شهر صنعتی پرند کار می‌کنند و این شهر صنعتی قابل توسعه تا 900 هکتار است.

برچسب ها: مسکن ، بازار ، تاسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار