جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: رژیم صهیونیستی دچار مرگ مغزی شده و با شوک حکام مرتجع احیا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به تحلیل‌های داخلی و خارجی مبنی بر رو به زوال بودن رژیم صهیونیستی اظهار داشت: علاوه بر نتایج بسیاری که از بیداری اسلامی در منطقه حاصل شد پیام هم‌افزایی و همسویی با انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.
وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، به وجوه تمایز این حرکت نسبت به سال‌های گذشته، اشاره کرد و گفت: هرچند هر ساله شرایطی وجود دارد تا اهمیت این روز را دو چندان کند، اما امسال بحث راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: اهمیت امسال از آن جهت است که بیداری اسلامی در منطقه پایه‌های حکومت دیکتاتوری را به لرزه درآورده و زمینه تنفس اسرائیل را تنگ کرده و منافع و موجودیت آنها را همان گونه که در اظهار نظرهای سران رژیم صهیونیستی و غربی مطرح شده به خطر انداخته است.
حجت الاسلام ذوالنور در ادامه با اشاره به ظاهر شدن نشانه های افول رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: افزون بر نتایج بسیاری که از بیداری اسلامی در منطقه حاصل شد پیام هم‌افزایی و همسویی با انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است و این دوستی در دل کشورهای منطقه افزایش پیدا خواهد کرد و زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود./س
برچسب ها: قم ، زوال ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.