صبح امروز(24 مرداد) اعضا و کادرفنی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با حضور در سازمان انتقال خون هرمزگان در همدردی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی خون خود را اهدا کردند.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  صبح امروز(24 مرداد) اعضا و کادرفنی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با حضور در سازمان انتقال خون هرمزگان در همدردی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی خون خود را اهدا کردند.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با ابراز تأسف از حادثه دردناک و دلخراش زلزله در آذربایجان شرقی، افزود: با دیدن تصاویر این حادثه بسیار متأثر شده و در جهت همدردی با این عزیزان به کوچکترین کاری که می توانستیم انجام دهیم اقدام کردیم.

حسین جباری زاده با بیان اینکه اهدای خون کمترین کار در حق زلزله زدگان آذربایجان شرقی است، تصریح کرد: ورزش محیط جوانمردی و پهلوانی است که در مباحث فرهنگی جایگاه ویژه ای دارد و در همین خصوص صبح امروز با حضور خود در سازمان انتقال خون در ماه مبارک رمضان ابراز همدردی و تأسف خود از این واقعه دردناک را ابراز کردیم.

وی در پایان از حمایت های مادی و معنوی دیگری از زلزله دگان در آذربایجان شرقی خبرداد که متعاقبأ اعلام می گردد.


ميثاقيان : هر ایرانی باید در کنار ایرانی دیگر باشد

همچنین سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی با بیان اینکه از دست دادن هموطنانم بسیار مرا آزرد، خاطرنشان کرد: مدت دوسال در شهرداری تبریز به فعالیت پرداختم و در این مدت ارتباط نزدیک و صمیمی با همطنان خونگرم آذری خود داشتم و از شنیدن و دیدن این واقعه بسیار شوکه و دل آزرده شدم.

اکبر میثاقیان با اشاره به اینکه هر ایرانی باید در کنار ایرانی دیگر باشد و در تمام سختی ها به مدد یکدیگر بیایند، خاطرنشان کرد: اهدا خون برای کمک به زلزله زدگان کوچکترین کمک به هموطنانی است که در میهمان نوازی و معرفت بی نظیرند و امیدوارم تمامی جامعه ورزش برای کمک به هموطنان عزیزمان دست به کار شده و اقدام موثری را انجام دهند.

وی در پایان خواستار رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان از سوی مسوولان کشوری شد.


منهاجي : اهداء خون کمترين کاري بود که مي توانستيم انجام دهيم

در ادامه مربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی با ابراز همدردی با مردم زلزله دیده آذربایجان شرقی ابراز تأثر خود را اعلام کرد.

آرتا منهاجی با بیان اینکه حادثه همواره دلخراش است، اضافه کرد: بروز زلزله در آذربایجان شرقی که خود در آنجا به فعالیت مربیگری می پرداختم بسیار مرا رنجاند و امیدوارم با حمایت ها و کمک های مردمی بزودی یاد این حادثه از ذهن هموطنان آذری مان پاک شود.

همچنین در پایان سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان اهدا خون به زلزله زدگان و داغداران آذربایجان شرقی را کمترین اقدام در جهت کمک به آن ها دانست.

/آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار