شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بيانيه‌اي تأکيد کرد: فاجعه دلخراش و حزن‌‌انگیز زلزله اخیر در خطه دلاور مردان آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر ملت شهید‌پرور ایران اسلامی شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حادثه تلخ و دلخراش زلزله در شهرهای اهر، ورزقان و هریس را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم با غیرت و دلیر آذربایجان و خانواده‌های داغدار آن عزیزان تسلیت و تعزیت گفت.

متن بيانيه به شرح زير است:

به درستی که مردم با غیرت، دلیر و پهلوان‌پرور خطه آذربایجان از این مصیبت و امتحان الهی همچون سایر عرصه‌ها و امتحانات الهی با صبر و شکیبایی هرچه تمام‌تر، سربلند بیرون خواهند آمد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی می‌خواهد، پس از پشت سر گذاشتن ایام و لیالی نورانی قدر و کسب فیوض و برکات الهی در روزهای پایانی از صیافت الهی ماه مبارک رمضان با تبعیت از مقتدای خود و مولای این ماه، حضرت علی(ع) از هیچ‌گونه کمکی به آوارگان و فاجعه‌دیدگان این حادثه دریغ ننموده و دولت را در امر بازسازی هرچه سریع‌تر و مناسب‌تر یاری رسانند و از دولت خدوم نیز می‌خواهد تا با بسیج همه امکانات، پشتیبانی و حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از درگاه ایزد متعال برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحان و حادثه‌دیدگان شفا و صحت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار