محرومیت‌زدایی مهم‌ترین دستاورد دولت نهم و دهم است که دولت با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و سهام عدالت، به این امر دست یافته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به این موضوع از برگزاری نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه در تیر ماه سال آینده خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در سال آینده همزمان با پایان دولت دهم ، باید متفاوت تر از نمایشگاه‌های قبلی که در استان اجرا می‌شد باشد.

احمدی با اشاره به شرایط ویژه کشور افزود: باید از این نمایشگاه به عنوان یک فرصت بسیار طلایی در راستای ارائه عملکرد دولت به مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در دولت عدالت‌محور کارهای بزرگی انجام شده است، تصریح کرد: در این راستا باید عملکرد خوب در حوزه‌های امنیتی، سیاسی و سرمایه‌گذاری و همچنین حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی و مقابله مردم با استکبار به خوبی در نمایشگاه منعکس شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تأکید بر اینکه حق مطلب در خصوص حضور مردم در صحنه انتخابات به خوبی ادا نشده تصریح کرد: زنجان جزء سه استان امن در کشور است و این مرهون زحمات نیروی انتظامی است که امنیت را در استان حاکم کرده و باید به خوبی در این نمایشگاه در این خصوص اطلاع‌رسانی شود.

وی از موضوعات دیگری که قرار است در این نمایشگاه مطرح شود به نقش بانوان و خانواده در دولت عدالت‌محور،بحث نماز، اشتغال جوانان و امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: دردولت نهم و دهم به این مسائل بسیار توجه شده و هیچ دولتی همانند این دولت نتواسته بود نرخ بیکاری را به حداقل برساند که این موضوعات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

احمدی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی که در نمایشگاه‌های قبلی حضور نداشتند باید در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و عملکرد دستگاه مربوطه خود را ارائه دهند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در استان هستند که مقام برتر را در کشور دارند و در این راستا باید این دستگاه‌ها در نمایشگاه به خوبی معرفی شوند./س

برچسب ها: محرومیت ، زدایی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.