مدیر عامل شركت توسعه گستر هلال خاورمیانه گفت: كارخانه سیمان مارگون دوهزار و350فرصت شغلی شامل 350شغل مستقیم و دوهزار شغل غیر مستقیم ایجاد می كند.

 
'حسین نجاتی فهیمی ' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: سه شیفت كاری برای فرایند تولید این كارخانه با ظرفیت تولید سه هزار و 300تن فرصت شغلی مستقیم خوبی را در این كارخانه فراهم می كند.
وی گفت: ساخت این كارخانه باعث رونق بازار اشتغال بخش حمل و نقل، دفاتر باربری ، كارگاههای تولید بتن و تسریع در اجرای طرحهای عمرانی خواهد شد.
وی گفت: هم اكنون بیش از 300 نفر در كارگاه این طرح در حال كارند.
وی با بیان اینكه برای ساخت پیشرفت بیش از 60 درصدی این كارخانه بزرگ سیمان 300 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 25 میلیون یورو تسهیلات ارزی جذب شده است، افزود: بهره برداری از این طرح نیارمند حمایت دولت در جذب مابقی تسهیلات ریالی مصوب شده طرح است.
مهندس نجاتی اظهار داشت: این پروژه جزو طرحهای مهر ماندگار تصویب شده است و برای بهره برداری به موقع نیازمند اختصاص 300میلیارد ریال تسهیلات معوق مصوب شده بانكی است.
مدیرعامل كارخانه سیمان مارگون اعتبار مورد نیاز ساخت این طرح را یك هزار و 870 میلیارد ریال اعلام كرد وگفت: تا پایان تیر ماه سال 92 فاز اول طرح آماده راه اندازی خواهد شد.
نجاتی اظهار داشت: كارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید سه هزار و 300 تن با همكاری سرمایه گذار خارجی در حال ساخت است./س
برچسب ها: سیمان ، مارگون ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.