نمایشگاه مذکور که اخیرا آغاز به کار کرده است برای جذب هر چه بیشتر خانواده های آمریکایی به این نمایشگاه اعلام شده است که کودکان 12سال و کمتر نیاز به خرید بلیط 8 دلاری ورود به این نمایشگاه را ندارند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگلیسی " سان " در گزارشی با تیتر جالب " بابا من اون تفنگ رو می خوام " به برگزاری نمایشگاه اسلحه در ایالت کلورادوی آمریکا پرداخته است.

 هنوز چند هفته از فاجعه کشتار در سینمایی در ایالت کلورادوی آمریکا که در طی آن 12 نفر کشته شده اند نگذشته است که جنون اسلحه در آمریکا شکل دیگری از خود را نشان داد. تنها به فاصله 15 دقیقه رانندگی از محل سینمایی که کشتار وحشتناک در آن رخ داد یک نمایشگاه بزرگ اسلحه در همان شهر آغاز به کار کرده است.



نمایشگاه سلاح " Tanner " در ایالت کلورادوی آمریکا به عنوان یکی از نمایشگاه های قدیمی سلاح در این ایالت آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با حجم بسیار زیادی از سلاح های هجومی، کمری، مهمات و لوازم جانبی رو به رو هستند و به راحتی می توانند تعداد زیادی از این اقلام را خریداری کنند.



نکته جالب در مورد فروش اسلحه در این ایالت این است که در پس از وقوع واقعه کشتار در سینما فروش سلاح در این ایالت افزایش نیز پیدا کرده است. این حادثه باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و یا گروه های مردمی در آمریکا از اوباما و همچنین میت رامنی نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور درخواست کنند که مقررات را برای کنترل بیشتر در مورد حمل سلاح اعمال کنند.



در عین حال کارشناسان معتقد هستند که لابی حامیان حق حمل سلاح در آمریکا آنچنان قوی است که عملا کاری از قانون گذاران آمریکایی در این زمینه بر نمی آید.

در نمایشگاه مذکور که اخیرا آغاز به کار کرده است برای جذب هر چه بیشتر خانواده های آمریکایی اعلام شده است که کودکان 12سال و کمتر نیاز به خرید بلیط 8 دلاری ورود به این نمایشگاه را ندارند. در تصاویر منتشره از این نمایشگاه کودکان زیادی مشاهده می شوند که در حال بازی کردن و در دست گرفتن سلاح های مختلف هستند.



نکته جالب در مورد سابقه این نمایشگاه همین بس که دو نوجوان آمریکایی که در سال 1999 میلادی در همین ایالت فاجعه کشتار در دبیرستان کلمباین را رقم زدند در آن سال به همین نمایشگاه سلاح " Tanner " مراجعه کرده و سلاح های مورد نیاز خود را تهیه کرده بودند./ ق پ






گلهایی به یاد قربانیان حادثه کشتار در سینمای کلورادو

برچسب ها: سلاح ، آمریکا ، جنون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا سیمابی
۱۹:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی جالب بود.
Iran (Islamic Republic of)
سارا سیمابی
۱۸:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
جدید ترین سلاح جهان رادر این ترنت دیدم . مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
آمریکا مظهر خشونت و آدم کشی است
آخرین اخبار