از روز يكشنبه آزمايش سامانه هشدار از طريق پيامك برای صهیونیست ها آغاز شده است سیستمی که از آن برای هشدار دادن به ساکنان سرزمین های اشغالی در مقابل حملات موشکی استفاده خواهد شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، منابع رژيم اشغالگر قدس اعلام كردند كه اين پيامك ها به زبانهاي عبري، عربي، انگليسي و روسي به تلفن هاي همراه در چندين منطقه از جمله قدس، حيفا و تل آويو ارسال مي شود.

به گفته مقامات ارتش رژيم صهیونیستی، در متن این پيامك هاي آزمايشي آمده است: «فرماندهي جبهه داخلي (دفاع شهری)، این آزمايش سامانه هشدار از طريق تلفن هاي همراه است».

اين آزمايش از ساعت هشت صبح تا ساعت شش بعد از ظهر اجرا مي شود و تا روز پنجشنبه ادامه مي يابد .

منطقه تحت پوشش این پیامک همه سرزمين هاي فلسطين اشغالي را شامل خواهد شد .

رژيم اشغالگر قدس ادعا كرده كه هدف اين سامانه، بالا بردن آمادگي غير نظاميان در صورت شليك موشك هاي حزب الله لبنان يا ايران، در پاسخ به حمله اسرائيل به تاسيسات هسته اي ايران است.

 روزنامه يديعوت آحارونوت در همین رابطه نوشت: "اسرائيل آماده جنگ با ايران نيست "و هرچند نيروي هوايي اسرائيل از چندين سال گذشته آموزش ديده است اما اين مساله آمادگي كامل اسرائيل را نشان نمي‌دهد.

در ادامه آورده است که 700 هزار ساکن سرزمین های اشغالی  در صورت وقوع حمله به این مناطق از پناهگاهي برخوردار نيستند و نيمي از اسرائيلي‌ها ماسك ندارند.

این حرکت در ادامه جو سازی علیه جمهوری اسلامی ایران در پیام های دو صفحه ای آزمایشی که از سوی ارتش این رژیم برای مخاطبان ارسال می شود ادعا شده است که جمهوری اسلامی ایران در راستای حرکت برای دستیابی به سلاح اتمی قابلیت ساخت و تولید کلاهک های هسته ای را به دست آورده است؛موضوعی که هیچ سازمان بین المللی آن را تایید نمی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار