مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس گفت: اخراج عناصر منافق و معاند با نظام مانند موسوي، طرح مباحث بصيرت‌افزايي، عدالت‌خواهي، برگزاري همايش‌هاي فرهنگي و تشكيل موسسه علمي دانش‌بنيان از شاخص‌ترين اقدامات اين تشكل در سالهاي اخير بوده است.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درتشريح  اقدامات شاخص اين تشكل در سالهاي اخير اظهار داشت: پررنگ‌ترين فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در عرصه سياسي بوده كه با توجه به انتخابات سال 1388 و حضور عناصر منافق و معاند با نظام مانند ميرحسين موسوي در اين دانشگاه، مهمترين مولفه ما طرح مباحث بصيرت‌افزايي و شفافيت در عرصه دانشگاه بود.

وي با اشاره به حضور نيروها و عقبه‌اي كه از دوران دولت اصلاحات در دانشگاه بودند و نحله‌هايي مانند آقاجري، كديور و موسوي را تشكيل مي‌دادند، افزود: مهمترين اقدامات بسيج دانشجويي تربيت مدرس در عرصه رسانه‌اي و مجازي در سطح كشور و در سطح دانشگاه با اعلام مواضع شفاف و صريح، پيرامون طرح موضوعات بصيرت‌افزايي جهت مبارزه با افراد منافق و معارض قرار گرفت كه به استقبال بي‌نظير دانشجويان و خواست عمومي آنها براي تهيه طوماري جهت اخراج ميرحسين موسوي از دانشگاه منجر شد.

ثابتي همچنين تصريح كرد: بحث‌هاي عدالت‌خواهي، حضور در تجمعات، صدور بيانيه‌هاي مرتبط با وقايع سياسي و دعوت از چهره‌ها و صاحبنظران سياسي براي انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي از ديگر فعاليت‌هاي شاخص بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس بوده است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با اشاره به فعاليت‌هاي شاخص اين تشكل در عرصه فرهنگي و علمي گفت: بسيج دانشجويي اين دانشگاه اعتلاي سطح فرهنگي در سطح آموزش عالي را با برگزاري همايش‌هاي فرهنگي، پيگيري و در موضوعاتي تحت عنوان فمينيسم، حقوق زن، معنويت و ... به صورت گسترده فعاليت كرده است.

وي در ادامه اظهار داشت:‌ در حوزه دانشجويي و علمي،‌ نخبگان بسيجي دانشگاه تربيت مدرس اقدام به تاسيس يك موسسه علمي دانش‌بنيان كرده‌اند كه شامل دانشجويان ارشد و  دكترا در همه رشته‌هاي فني، مهندسي مانند برق، عمران،‌ مكانيك، معدن، شيمي، فيزيك و برخي رشته‌هاي علوم انساني مانند جغرافياي شهري است و انشاءالله در جهت تامين خواسته‌ها و مطالبات علمي رهبر انقلاب به پيش مي‌رود زيرا اين موسسه دانش بنيان در راستاي رسالتي كه معظم له به دانشجويان محول كردند، تشكيل شده است و  پروژه‌هاي بزرگي را انجام مي‌دهد.

ثابتي با اشاره به برخي ديگر از فعاليت‌هاي شاخص بسيج دانشجويي تربيت مدرس تصريح كرد: در حوزه فرهنگي، اعزام دانشجويان به اردوهاي جنوب، اعزام سالانه 300 الي 400 نفر از دانشجويان ارشد و دكترا به مشهد مقدس و خصوصا 2 برنامه فرهنگي به نام اردوهاي ولايت و بصيرت‌افزايي در طول سال از اقداماتي است كه تقريبا در سطح دانشگاه‌ها كم‌نظير بوده است.
 
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: ثابتی ، بسیج ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار