محسن نایبی گفت: امسال در مقایسه با سال های گذشته غرفه های بیشتری در رابطه با مباحث و علوم قرآنی فعالیت می‌کنند که این یکی از نقاط قوت این دوره از نمایشگاه قرآن کریم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ محسن نايبی، فرمانداری تهران درگفتگو با خبرنگار ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: برگزاری این رویداد اتفاق بسیار خوشایند و فرخنده ای محسوب می شود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی رخ داده است.

وی استقبال گسترده مردم از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن را در دنیا بی نظیر دانست و افزود:  آرزوی ما این است که هر سال نمایشگاه قرآن در این حجم و با این میزان مخاطب برپا شود و بیش از گذشته فضای کلی نمایشگاه به سوی تحول و پیشرفت گام بردارند.

فرماندارتهران یاد آورشد: امسال در مقایسه با سال های گذشته غرفه های بیشتری در رابطه با مباحث و علوم قرآنی فعالیت می کنند، همچنین هم زمانی برگزاری نمایشگاه قرآن با ماه مبارک رمضان باعث افزایش ثواب و بهرمندی غرفه داران و مردم می شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار