علی فتح الله زاده، مدیر عامل تیم استقلال از شرایط موجود در تیم ملی و وضعیتی که کی روش ایجاد کرده، انتقاد کرد. اما این اتفاق از سوی مسئولان و شخص رئیس فدراسیون با واكنش روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پس از اعتراض مدیرعامل تیم استقلال به اعلام اسامی تیم ملی و حضور 4 بازیکن آبي پوش در جمع تيم ملي، رئیس فدراسیون فوتبال شرایط را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده است که از اعضای تیم‌ها در باشگاه‌ها، توقع همراهی با تیم ملی را دارد زیرا شرایط تیم ملی حساس بوده و حضور ایران در بازی‌های جام جهانی به نفع کل فوتبال ایران است و تنها اعضای تیم ملی سود نمی‌برند.

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده است که مسئولان و اعضای تیم استقلال از فصل گذشته با کارلوس کی روش دچار مشکل بودند و این مشکلات همچنان ادامه دارد و به اتمام نمی‌رسد.

شایان ذکر است: رئیس فدراسیون اعلام کرده است که شرایط اعضای تیم‌ها را مورد نظر دارد اما توقع از تیم ملی بسیار زیاد است و تیم‌ها باید این وضعیت را در نظر داشته باشند.

شایان ذکر است: اعضای حاضر در فدراسیون از باشگاه‌ها درخواست کردند که به جای تخریب و انتقاد از شرایط موجود، تیم ملی را همراهی کرده و با مشکلات موجود کنار بیایند تا تیم ایران آرامش خود را از دست ندهد و اعضای تیم بتوانند با آسودگی خاطر برای بازی‌های تیم ملی که باقی مانده است آماده شوند و با شرایط ایده آل تیم ملی را همراهی کنند./مح
برچسب ها: استقلال ، آرامش ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار