دو سركرده باند هاي سرقت در اطراف كافه سنتي ها و سرقت هاي به عنف تحت عنوان مسافر در مشهد شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي مشهد در تشريح عمليات دستگيري دو سركرده باندهاي سرقت هاي خشن در اطراف كافه سنتي ها و سارقان مسافرنما گفت: مرد 40 ساله اي به نام محسن كه با همدستي دو مجرم خلافكار در اطراف كافه سنتي هاي مشهد اقدام به سرقت هاي به عنف مي كردند از چندي قبل شناسايي و تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.
سرهنگ احد كريمي گفت: با گزارش آخرين سرقت توسط اعضاي اين باند خياباني كه از نوجواني در كوچه عيدگاه مشهد انجام شد افسران آگاهي كلانتري نواب مشهد در كمتر از چند دقيقه در محل حاضر شدند و با اجراي طرح مهار سردسته اين باند را دستگير كردند. با كشف مقاديري مواد مخدر از نوع شيشه ، تحقيقات از متهم آغاز و تلاش براي به دام انداختن دو همدست فراري او ادامه دارد.
فرمانده انتظامي مشهد همچنين در بخش ديگري از اين مصاحبه به دستگيري سركرده باند سارقان مسافرنما اشاره كرد و گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت توسط دو جوان مسافرنما عمليات شناسايي و دستگيري متهمان در دستور كار تيم هاي آگاهي پليس مشهد قرار گرفت. سرهنگ احد كريمي گفت: ماموان كلانتري 39 مشهد در اين عميات گسترده ، شب گذشته موفق شدند سركرده اين باند را با همكاري شهروندان در محدوده التيمور مشهددرحال فرار از صحنه سرقت دستگير كنند.
وي گفت: اين متهم و همدستش يك دستگاه خودرو پرايد را از ميدان آزادي مشهد به مقصد التيمور به طور دربست كرايه و در محلي خلوت با تهديد چاقو و شال گردن ، وجوه نقد و گوشي تلفن همراه راننده را سرقت كردند كه يكي از آنان دستگير و جستجوهاي پليسي براي دستگيري متهم ديگر پرونده ادامه دارد./ف
برچسب ها: سرقت ، کافه ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار