معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه گفت: حمایت برخی کشورهای اسلامی از رژیم صهیونیستی خیانتی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت‌الاسلام محمد حسن زمانی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حمایت از فلسطین به عنوان یک موضوع استراتژیک جهان اسلام از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون از اهمیت بالایی برخوردار و مورد تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی بیداری اسلامی را وجه تمایز روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته دانست و ابراز کرد: امسال با توجه به تبلور بیداری اسلامی و نجات پیدا کردن تعدادی از کشورهای زیر سلطه استبداد، ضرورت بیشتری برای همگرایی کشورهای اسلامی در جهت اتحاد برای نجات فلسطین وجود دارد.
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی منافقانه برای تامین اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می دارند خاطر نشان کرد : سردمداران این کشورها بقای حکومت‌های ظالمانه خود را متوقف بر حمایت از غرب و رژیم صهیونیستی می دانند.
حجت‌الاسلام زمانی تصریح کرد: انتظاری که از حکومت مسلمان و نو پدید مصر وجود دارد این است که به آرمان‌های ملت انقلابی و اسلامی مصر جامه عمل بپوشاند و یک گام بنیادین برای حمایت و نجات مردم مظلوم فلسطین و عقب راندن رژیم صهیونیستی بردارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.