تئاتر خياباني" دوكله حرف حساب" برنامه اي است با محوريت حقوق شهروندي كه به معضلات و مشكلات جامعه مي‌پردازد.

محمد شارقي كارشناس مسئول هنري فرهنگسراي فردوس در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تئاتر خياباني "دوكله حرف حساب" با هدف پرداختن به چالش‌ها و عدم تفاهمات و نقطه‌نظرهاي متفاوت در زندگي امروز شهروندان از سوي فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.
وي در خصوص توضيح بيشتر اين برنامه افزود: تئاتر خياباني "دو كله حرف حساب" بستري است كه مخاطبان نگاهي دقيق‌تر و متفاوت به انديشه‌ها و رفتارهاي خود داشته باشند و دريافتي منطقي و اصولي از زندگي با وجود كمترين تعارض و آسيب در حقوق هاي تعريف شده اجتماعي و شهري را داشته باشند.
شارقي در خصوص محل‌هاي اجراي برنامه تئاتر خياباني بيان داشت: محل‌هايي كه بيشتر مورد رفت و آمد شهروندان است مثل ايستگاه‌هاي مترو منطقه، بازار ميوه و تره‌بار بوستان‌هاي منطقه، ترمينال‌ها مكان‌هايي است كه اجراها صورت مي‌گيرد.
وي در خصوص موضوعاتي كه به آن‌ها پرداخته مي‌شود، گفت: پرداختن به فرهنگ آپارتمان نشيني، قرار دادن زباله‌ها رأس ساعت مقرر در سطل هاي مكانيزه، رفت و آمد و ايستادن در مترو و ... موضوعاتي است كه در تئاتر خياباني "دوكله حرف حساب" به آنها پرداخته مي‌شود.
شارقي در پايان خاطر نشان كرد: تئاتر خياباني "دو كله حرف حساب" روز جمعه 10 شهريور ساعت 19 در بوستان ميعاد منطقه 5 برگزار مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار