مسئول غرفه دفتر نشر بین المللی آثار آیت ا... صافی با اشاره به معرفی تعدادی از آثار ایشان از ارائه بیش از 50 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن خبر داد.

وحید موسوی با اشاره به ارائه 56 عنوان کتاب از آثار آیت ا... صافی به 3 زبان فارسی، عربی،‌انگلیسی در نمایشگاه قرآن به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: کتابهای امامت و مهدویت در 14 جلد، منتخب الاثر حاوی 150 حدیث پیرامون امامت و مهدویت به زبان عربی، عظمت امام حسین(ع) الهیات در نهج البلاغه، بیان الفصول و اشعار الحسینی از جمله آثار ارائه شده در این غرفه است.

وی با معرفی سایت دفتر مرجع تقلید آیت ا... سافی گفت: متقاضیان از سراسر جهان می توانند درخواست خود برای دریافت آثار ایشان را از طریق آدرس اینترنتی دفتر به نشانی http://www.saafi.ir/ اعلام کنند.

مسئول غرفه دفتر نشر بین المللی آثار آیت ا... صافی با اشاره به ترجمه کتابها به زبانهای عربی، انگلیسی و فارسی گفت: کتاب گفتمان مهدویت به زبانهای فارسی و انگلیسی، فقه خمس و فقه الحج به زبان عربی، کتاب قبس با موضوع گوشه ای از فضائل امیرالمومنین(ع) به زبان عربی، احکام نوجوانان به فارسی و انگلیسی،‌ آنچه هر مسلمان باید بداند به زبان ترکی از جمله آثار ایشان است.

گفتنی است آثار آیت ا...صافی با تخفیف 25 تا 40 درصد به زبان های مختلف به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن ارائه می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار