معاونت سياسي سازمان بسيج دانشجويي گفت: جنبش‌ دانشحويي تلاش مي‌کند تا فرهنگ مقاومت و ايستادگي در برابر استكبار و نگاه ارزشمند مسلمانان به فلسطين در راهپيمايي روز قدس به ساير كشورهاي جهان اسلام صادر شود.

داوود گودرزي معاونت سياسي سازمان بسيج دانشجويي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهميت راهپيمايي روز قدس گفت: نگاه استراتژيك امام خميني بر موضوعي كه توانست در جهان اسلام وحدت آفرين باشد راهپيمايي روز قدس بود.

وي افزود: مسلمانان جهان در روز قدس براي آزادي قدس نداي وحدت و مبارزه با استكبار را سر مي‌دهند و همين راهپيمايي يكي از عوامل موثر در شكل گيري نهضت بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه است.

معاونت سياسي سازمان بسيج دانشجويي با اشاره به شرايط كنوني جهان اسلام اظهار داشت: روحيه اسلام‌خواهي و فضاي بيداري اسلامي تشكيل شده در بسياري از كشورها ملت‌هاي استكبار را دگرگون كرده و نداي آزادي در برابر ظلم در تمام جهان فراگير شده و ديگر استكبار جايگاهي ميان كشورها ندارد.

گودرزي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در حمايت از انتفاضه فلسطين گفت: پيگيري مسئله فلسطين در فضاي معنوي جهان اسلام باعث انسجام، وحدت، استفاده از ظرفيت مسلمانان و ايستادگي آنان در برابر استكبار و ظلم جهاني شده است.

معاونت سازمان بسيج دانشجويي در پايان خاطر نشان كرد: راهپيمايي روز قدس از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و تلاش جنبش‌هاي دانشحويي بر اين است تا فرهنگ مقاومت و ايستادگي در برابر استكبار و نگاه ارزشمند مسلمانان به فلسطين به ساير كشورهاي جهان اسلام صادر شود و راهپيمايي باشكوهي بر حفظ آرمان‌هاي فلسطين در جهان اسلام برگزار کند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: گودرزی ، دانشگاه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار