گویا مدعیان دموکراسی و آزادی خواهی در غرب بویی از انسانیت نبرده اند،در روزگاری که برای سگ ها و حیوانات خانگی انواع و اقسام قوانین و مقررات نگهداری تعریف و تبیین می شود آیا رعایت و احترام به حقوق بعضی از انسانها بر بعضی دیگر تفاوت دارد، آیا حق یک انسان از حیوان هم کمتر است؟ اگر روزی برای غربی ها چنین اتفاقی رخ دهد واکنش آنان چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، گویا مدعیان دموکراسی و آزادی خواهی در غرب بویی از انسانیت نبرده اند،در روزگاری که برای سگ ها و حیوانات خانگی انواع و اقسام قوانین و مقررات نگهداری تعریف و تبیین می شود آیا رعایت و احترام به حقوق بعضی از انسانها بر بعضی دیگر تفاوت دارد، آیا حق یک انسان از حیوان هم کمتر است؟ اگر روزی برای غربی ها چنین اتفاقی رخ دهد واکنش آنان چیست؟
 
 
در آستانه روز جهانی قدس و درشرایطی که رژیم صهیونیستی از استفاده کوچک ترین تا بزرگ ترین ابزار برای تحت فشار قرار دادن ملت مسلمانان فلسطین کوتاهی نمی کند، متاسفانه برخی از عناصر ضدانقلاب در راستای طرح های سریالی کمپین که برای انواع و اقسام موضوعات در نظر گرفته شده است، مجددا دست به راه اندازی کمپین «تظاهرات نفرت» نموده و در نظر دارند با حمایت نامحسوس سازمان های دولتی کانادا در تقابل با اساسی ترین حقوق انسان ها به مقابله برخیزند!
 
در روز ۱۸ آگوست ۲۰۱۲ قرار است "تظاهرات نفرت" به بهانه "روز جهانی قدس" در یکی از مراکز کانادا برگزار شود.
 
 
 
گفتنی است با درایت و تدبیر نظام جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی قدس نه تنها در کشورهای مسلمان منطقه بلکه در بسیاری از کشورهای غربی به صورت باشکوه برگزار می شود و از آنجا که طی این مراسم دو هدف کاملا راهبردی دنبال می شود لذا ضد انقلاب با حمایت سازمانهای دولتی (کانادا) اقدام به راه اندازی کمپین «تظاهرات نفرت» نموده اند! به عبارت دیگر رسانیدن فریاد مردم فلسطین از ظلم و شکنجه های غیرانسانی رژیم صهیونیستی در قالب راهپیمایی و همچنین صدور انقلاب اسلامی دو هدف کاملا مهم تظاهرات روز قدس در کشورهای غربی است. دستگاه دولتی و نهادهای مخالف جمهوری اسلامی در کانادا با عنایت به اهداف مذکور سعی دارند در قالب تشکل های مردم نهاد به مقابله با این حرکت بر آیند.
 
 
در بیانیه این کمگین آماده است: «کانادا بر اساس اصول آزادی، برابری، و احترام به همه ساخته شده است. دولت کانادا نباید اجازه دهد که از سرزمینش بعنوان سکویی برای سخنرانی های نفرت و تبلیغ ایدولوژی های یک رژیم خطرناک و بی رحم استفاده شود. دعوت از همه گروه ها، سازمان ها و فعالان که مخالف رژیم اسلامی در ایران هستند و به ارزش های کانادایی [برابری و احترام] معتقدند لازم و ضروری است».
 
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.