بی توجهی مقامات دولتی ایالات متحده به رواج پدیده بی حرمتی به مقدسات مسلمانان ، خشم بسیاری از پیروان دین مقدس اسلام را در تمام کشور های جهان برآورده .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه پروژه قرآن سوزی یک کشیش منحرف در ایالات متحده آمریکا به دلیل عدم برخورد دولت این کشور نسبت به توهین به مقدسات مسلمانان ، پروژه مسجد سوزی هم در ماه مبارک رمضان در دستور کار برخی افراطیون آمریکایی قرار گرفت .

در جدیدترین رخداد مرتبط با اسلام ستیزی در غرب، یک مسجد و مرکز اسلامی مسلمانان در "میسوری آمریکا " به آتش کشیده شد ، مسلمانان با ادله ثابت می کنند که اگرچه بلافاصله با پلیس و آتش نشانی برای اطفای حریق تماس گرفته شد اما آنها دیر به صحنه رسیدند.

این دومین بار در تابستان امسال است که مسجدی در آمریکا آتش می گیرد ، بیش از یک ماه پیش نیز فردی مسجد دیگری را آتش زده بود ، دوربینهای مدار بسته حمله فردی با مواد آتش زا را به آن مسجد ضبط کرده بودند ، که این بار در آستانه شب های قدر بوده است.

پیش از این نیز ، " تری جونز" کشیش افراطی مسیحی که به  سردمدار جریان قرآن‌سوزی در آمریکا معروف  شده است در کتابی هم که علیه دین مبین اسلام نوشته بود به رسانه‌ها گفت قانون اساسی آمریکا اجازه آتش زدن قرآن را به وی می‌دهد و قصد داشت به همراه  اعضای فرقه‌اش نسخه هایی از قرآن را روز 11 سپتامبر بسوزاند.

این تصمیم جاهلانه نه تنها با واکنش خشمناک مسلمانان روبرو شد بلکه فرماندهان آمریکایی در خاورمیانه و بخصوص در افغانستان با ترس از این کار، هشدار داده‌اند که عواقب این کار غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.

بی توجهی مقامات دولتی ایالات متحده به رواج پدیده بی حرمتی به مقدسات مسلمانان ، خشم بسیاری از پیروان دین مقدس اسلام را در تمام کشور های جهان برآورده و آنان خواستار برخود شدید با عاملان اینگونه بی حرمتی ها برای جلوگیری از تکرار مجدد آن هستند .

اما به نظر می رسد با توجه به اینکه سالیانه کنگره امریکا مبالغ بسیار هنگفتی را برای از بین بردن تبلیغات گسترده اسلام و موج شدید اسلام گرایی در غرب اختصاص می دهد ، رخ دادن وقایعی نظیر قرآن سوزی با بی حرمتی به عبادت گاه مسلمانان در راستای همین پروژه  و با خواست و هماهنگی دولت این کشور باشد .

پر و بال دادن به گروه های تند رو و افراطی که برداشت صحیحی از دین مبین اسلام ندارند منجر به این گردیده تا ایالات متحده طی سالهای اخیر شاهد بزرگترین بی حرمتی ها به شریعت اسلام و پیروان این دین مبین باشد و به نظر می رسد با عدم برخود درآینده نزدیک شاهد وقایع فاجعه بار تری در راستای این موضوع باشیم .

لازم به ذکر است که طراحی پروژه های اسلام ستیزی در آمریکا را یک موسسه وابسته با تعدادی از مسیحیان و یهودیان افراطی بر عهده دارند که با بودجه مستقیم سازمان جاسوسی این کشور و کنگره آمریکا ، اقدام به ترویج اسلام هراسی در جامعه آمریکا و در سطح جهان می کنند .

باید این نکته را هم یاد آور شویم که انحراف افکار عمومی آمریکا از واقعیت های حادثه یازدهم سپتامبر که با جنجال آفرینی درقبال یک درخواست مسلمانان آمریکایی برای ساخت مسجدی در محدوده ساختمان تجارت جهانی موسوم به برج های دوقلو آغاز شد اکنون با سناریوی جدید قرآن سوزی و مسجد سوزی وارد مرحله جدیدی شده است که البته دراین روند اسلام ستیزی و اسلام هراسی در کانون این سناریو قرار دارد .
برچسب ها: قرآن ، مسجد ، آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مسلمان
۱۲:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
ان شالله خدا بهمون عنایت جهاد بدهد تا باخون ودل وجان مال با این منافقان روبه رو بشویم وتا جان در رگ داریم با آنها مقابله کنیم امین یا رب العالمین