براي تنظيم صدا در این هدفون، کاربر تنها کافي است زيپ هدفون را باز کند و يا ببندد. در اين حالت صدا کم يا زياد مي ‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تمامی افرادی که از هدفون برای گوش کردن آهنگ استفاده می کنند، می دانند که سخت ترین قسمت کار، باز کردن گره های سیم هاست. مهم نیست که چقدر با احتیاط آن را تا کنید و در جیب خود قرار دهید، چرا که همیشه موقع در آوردن آن باز هم گره خواهد خورد.

اما طی سالهای اخیر طراحان این مشکل را با افزودن زیپ به آن حل کرده اند و با استفاده از این زیپ سیم ها هیچ وقت به هم گره نخواهند خورد. فقط کافیست وقتی به آن نیاز ندارید، زیپ آن را بالا بکشید و هنگامی که می خواهید از آن استفاده کنید زیپ را پایین بکشید.

اما نسل جدید این هدفون ها قابلیت های بسیار جالی دارد و اگر دوست داريد از هدفوني استفاده کنيد که به راحتي قابل کنترل باشد، این محصول بسیار مناسب خواهد بود.



براي تنظيم صدا در این هدفون، کاربر تنها کافي است زيپ هدفون را باز کند و يا ببندد. در اين حالت صدا کم يا زياد مي ‌شود. همچنين با پيچاندن سيم هدفون به چپ يا راست، Trackها تغيير مي ‌کند. در حقيقت اين وسيله با حرکات کاربر کنترل مي ‌شود.

کيفيت صدا در این هدفون بسيار مطلوب و کاربري آن نیز آسان است و باید در آینده نزدیک منتظر ورود گسترده این هدفون به داخل کشور بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار