نماينده جنبش حماس گفت: کشورهاي اسلامي با اتحاد يکديگر هيمنه پوشالي رژيم صهيونيستي را از بين خواهند برد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، ناصر ابوشريف در نشست خبري روز جهاني قدس که صبح امروز(يكشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در منطقه مانند یک عنصر بیگانه است که حضورش منطقه را دچار مشکل کرده است، گفت: ملت‌های اسلامی به هیچ وجه قبول نمی‌کنند که این رژیم در منطقه بماند.

نماینده جنبش اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات ماه‌های اخیر در منطقه افزود: این تحولات به سود ملت‌های منطقه و به زیان رژیم صهیونیستی است، لذا توازن بین قدرت‌های حامی رژیم صهيونيستي و ضد آن را به هم ریخته است.

ابوشريف با اشاره به حمايت‌هاي آمريکا از رژيم غاصب صهيونيستي ادامه داد: رژيم جعلي صهيونيستي با كمكهاي آمريكا و انگليس سرپا ايستاده، لذا اگر آمريکا نباشد رژيم صهيونيستي يک دقيقه هم نمي‌تواند ادامه حيات دهد و متلاشي خواهد شد.

نماينده جنبش حماس با اشاره به این نکته که رژيم صهيونيستي هنوز از طریق ایجاد فتنه در بین کشورهای اسلامی قدرت خود را حفظ کرده است، یادآور شد: قدرت ارتش این رژیم در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه از بین رفت، اما این رژیم حفاظت از خود را بر مبنای جدایی بین ملت‌های مسلمان منطقه بنا نهاد است.

نماينده جنبش حماس با اشاره به درپيش بودن روز جهاني قدس خاطرنشان کرد: روز قدس نشانه وحدت ملت‌هاي اسلامي است، لذا در اين روز تمام زبان‌هاي دنيا حول يک محور مشترک که همان ساقط شدن و نابودي رژيم صهيونيستي است را شعار خواهند داد.

انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار