نقشه روز گذشته گروه هاي مسلح تروريست براي برهم زدن آرامش در شهر دمشق شکست خورد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن ؛  شهر دمشق در دو هفته اخير و پس از عمليات موفقيت آميز يگانهايي ارتش در پاکسازي آن از گروه هاي مسلح، اينک تروريستها با کارگذاشتن بمبهاي صوتي در مرکز شهر و تيراندازي بي هدف سعي کردند تا نا امني و ترس ميان مردم ايجاد و دوباره وانمود کنند که شهر نا امن است.

برپايه اين گزارش، دو بمب صوتي ديروز به ترتيب در منطقه پل ويکتوريا در مرکز تجاري شهر دمشق و منطقه البرامکه در مجاورت ورزشگاه تشرين منفجر شد که با استناد به اعلام مراجع رسمي و شاهدان تلفاتي نداشت.

همچنين در ميان مردم شايع شده که مناطق المزرعه و جسر ابيض شاهد تيراندازي بوده است وليکن، منابع رسمي اين اخبار را تاييد نکردند  بلکه اعلام کردند که  عاملان انفجار بمبهاي صوتي و تيراندازي در منطقه پل ويکتوريا دستگير شدند.

 عمليات نيروهاي ارتش در تعقيب افراد مسلح و شناسايي مخفيگاه هاي آنها در مناطق حومه شهر دمشق به ويژه در منطقه التل و مناطق حومه شرقي دمشق موسوم به غوطه همچنان ادامه دارد.

همچنين نيروهاي حفظ نظم مستقر در شهر حمص هم روز گذشته عمليات پاکسازي محله ها و خيابان هاي مرکزي اين شهر به ويژه مناطق الخالديه و الشماس را ادامه دادند و پس از چند ساعت درگيري که منجر به کشته و زخمي شدن ده ها تن از افراد مسلح شد، نيروهاي نظامي سوريه  اوضاع را کنترل کردند.

گفتني است مناطقي از حومه شهر حمص نيز از جمله القصير، رستن، تلبيسه، آبل، سلطانيه شاهد درگيريهاي سنگين افراد مسلح با نيروهاي ارتش بود ، پس از اينکه نيروهاي نظامي گروه هاي مسلح را تعقيب کردند و خسارتهاي سنگيني بر آنها وارد کردند.

در اين درگيريهاي افراد مسلح چند موتورسيکلت و خودروي مجهز به اسلحه تيربار در اختيار داشتند.

برچسب ها: سوریه ، دمشق ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار