مرکز مطالعات و پژوهش هاي حقوق بشر در سوريه از سازمان ها و هيأت هاي بين المللي خواست براي آزادي اعضاي ربوده شده کانال الاخباريه سوريه وارد عمل شوند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني سوريه ، اين مرکز همچنين از سازمان ها و هيأت هاي بين المللي خواست کشورهايي را که از ربايندگان گروه خبري الاخباريه حمايت مي کنند تحت فشار قرار دهند تا آنها را آزاد کنند.  
اين مرکز با اشاره به حملات تروريستي عليه رسانه هاي ملي سوريه و کارکنان آنها از ارتکاب جنايات عليه رسانه ها و کارکنان آنها خبر داد که ربوده شدن اعضاي گروه خبري الاخباريه از نمونه هاي آن به شمار مي رود.  
در همين حال شبکه حقوق بشر سوريه نيز ربوده شدن گروه خبري الاخباريه را محکوم کرد و آن را اقدامي خصمانه و تروريستي و نقض آشکار آزادي بيان دانست که در چارچوب ادامه اقدامات گروه هاي تروريستي و سرکوب انديشه صورت مي گيرد.  
شبکه حقوق بشر همچنين ربودن گروه خبري الاخباريه را نشان دهنده ميزان ضعف کساني که اقدام به اينگونه اقدامات مي کنند و حاميان آنها دانست و افزود اينگونه اقدامات تلاشي بي نتيجه براي خاموش کردن صداي حقيقت است.  
اين شبکه از سازمانهاي حقوق بشر و شوراي حقوق بشر سازمان ملل و سازمان خبرنگاران بدون مرز خواست براي کسب اطلاع از سرنوشت گروه خبري الاخباريه و آزادي آنها تلاش کنند.
برچسب ها: الاخباریه ، سوریه ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار