شهردار منطقه 9 با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در شهریور ماه گفت: 32 هزار مترمربع از دیوارهای ورودی غربی پایتخت در حدفاصل میدان بوتان تا میدان فتح نماسازی می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، حسین سلطانی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به محور حرکتی میهمانان اجلاس در مسیر فرودگاه مهرآباد ، زیباسازی سطح محدوده و مسیرهای منتهی به فرودگاه در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفته است.
وی افزود: ارتقا زیبایی بصری محیط شهری و رفع آلودگی ها از دیواره های این بخش از پایتخت نیز از دستاوردهای این عملیات بوده که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
سلطانی تصریح کرد: برنامه های مختلفی جهت آمادگی منطقه نسب به برگزاری هرچه باشکوه این رویداد در نظر گرفته شده که می توان به عملیاتی نظیر شستشو و رنگ آمیزی المانهای شهری ، پلهای عابر پیاده ، دیوارهای نازیبا ، ایستگاههای اتوبوس ، پایه پرتابلهای مسیر و ... اشاره کرد.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: علاوه بر نماسازی دیوارها در محورهای حرکتی میهمانان خارجی ، عملیات شستشو و رنگ آمیزی به میزان 30 هزار مترمربع نیز به تدریج و به مرور زمان اجرایی خواهد شد./ف
برچسب ها: پایتخت ، نماسازی ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار