۱۴۰روستای گردشگری در استان زنجان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان با اعلام این خبرگفت: برای احداث هر یک از خانه های گردشگری روستایی 100 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این خانه ‌های گردشگری روستایی توسط میراث فرهنگی استان زنجان ساخته می شود، افزود: این تسهیلات با سود چهار درصد ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از خانه‌های گردشگری در روستاهای استان زنجان آغاز شده، تصریح کرد: خانه گردشگری که قرار است در روستای لار ساخته شود دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانه گردشگری روستایی در حال ساخت در روستای سهرین دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی است ادامه داد: همچنین خانه گردشگری روستای شیت 20 درصد،روستاهای گوهر40 ، ولید5، خوئین40، ماری 10، ده ‌بهار40،بهستان 100،ویر60 وروستای اسد آباد دارای 10درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

بیگدلی به 1972 طرح در سال 90 اشاره کرد وگفت: از این تعداد حدود 1129 طرح به پایان رسیده است که نشانگر پیشرفت فیزیکی 75 درصدی است.

مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان خاطر نشان کرد: برای سال 91 نیز حدود 2175 طرح پیشبینی شده است که اعتبار پیشبینی شده برای این امر نیز بالغ بر 436 میلیارد تومان بوده که این اعتبارات از 4 منبع استانی، ملی، تسهیلات بانکی و سایر منابع تأمین خواهد شد./س

برچسب ها: احداث ، روستا ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.