مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: لزوم ایجاد اشغال در واحدهای صنعتی باید از سوی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی صورت گیرد.

قادری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 9هزار و 398 واحد صنعتی در سطح استان اصفهان وجود دارد که در آن ها زیر 10 نفر، 10 تا 50 نفر و 50 نفر به بالا مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: در این زمینه باید تاکید کرد که لزوم ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی باید از سوی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی صورت گیرد.
مدیر  کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان خاطر نشان کرد: طبق قانون کار در حال حاضر تنها 700 هزار نفر اکنون مشغول به کار هستند و به طور کلی نیز 250 واحد صنعتی در استان وجود دارد که 20 واحد آنها نیز در وضعیت بحرانی قرار دارند.
* ایجاد بیش از 31 هزار فرصت شغلی در خوزستان
حسین نظری معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در خصوص میزان تعهد اشتغال در این استان گفت: تعهد اشتغالی که درست برای استان خوزستان در سال جاری در نظر گرفته بیش از 31 هزار فرصت شغلی است که با بررسی های به عمل آمده از سوی مسئولان استان ظرفیت خوزستان در ایجاد اشتغال بیش از 140 هزار فرصت شغلی است.
نظری افزود: به همین منظور مصوب شده است که امسال بیش از140 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود.
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه در استان به دنبال ایجاد اشتغال ثابت هستیم خاطر نشان کرد: اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در صدد ایجاد شغل های ثابت و پایدار است که حداقل تا یک سال فرد متقاضی مشغول به کار باشد./ف
برچسب ها: زمینه ، باید ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار