حداد عادل برای این طرح ابتکاری اش تاکنون افرادی مانند ذوالقدر، باقری لنکرانی، جلیلی، بذرپاش و تعداد دیگری از چهره های سیاسی را برای وزارتخانه های مختلف خود در نظر گرفته است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در حالی که کمتر از یک سال دیگر به انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولتی جدید باقی مانده است، گزینه های مختلفی خود را مهیای ورود به کارزار رقابت های انتخاباتی می کنند که در این میان نماینده تهران هم به تازگی رایزنی های خود را برای رسیدن به خیابان پاستور تهران افزایش داده و قرار است با شکل و شمایلی جدید هم به عرصه بیاید .

از گوشه و کنار خبر می رسد غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که چند ماه قبل در راه رسیدن به صندلی شماره یک بهارستان ناکام ماند اینک عزم خود را برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری جزم کرده تا اینبار در فضایی دیگر خود را محک بزند . وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه گفته شده شما می‌خواهید به عنوان رییس جمهور خود را کاندیدای انتخابات کنید گفت: ‌گفته می‌شود.

بنا بر این گزارش این نماینده مردم که علاوه بر حضور در مجلس، پست های مختلفی همچون، مشاور رهبر معظم انقلاب ، عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان ، ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عضو شورای عالی آموزش و پرورش ، ریاست دبیرستان های فرهنگ ، تدریس در دانشگاه ها با مرتبه عضو هیئت علمی را یدک می کشد و بیش از اینکه چهره ای سیاسی داشته باشد چهره ای فرهنگی و فلسفی دارد و در تمامی کنگره های علمی  و فلسفی و ادبی می توان ردی از او یافت .

نکته جالب توجه در این زمینه این است که حداد که این روزها به فکر ورود به ساختمان سفید رنگ پاستور افتاده است برای حضور متفاوتش قرار است کابینه ای را نیز به همراه خود معرفی کند و از مردم بخواهد به او و کابینه اش رای دهند . شنیده ها  حاکی از این است که حداد عادل برای این طرح ابتکاری اش تاکنون افرادی مانند ذوالقدر، باقری لنکرانی، جلیلی، بذرپاش و تعداد دیگری از چهره های سیاسی را برای وزارتخانه های مختلف خود در نظر گرفته است .

در این میان و در محافل خبری گفته می شود دکتر حدادعادل با تاکید بر این نکته که کابینه دولتش پیش از انتخابات برای مردم مشخص خواهد بود تا کنون ذوالقدر را برای وزارت کشور ، سعید جلیلی را برای وزارت امور خارجه، باقری لنکرانی وزیر بهداشت و درمان و بذرپاش را برای وزارت بزرگ صنعت ، معدن و تجارت برگزیده است .

هنوز لیست هیئت دولت حداد کامل نشده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار