جوانان منطقه الدراز بحرين در شب شهادت حضرت علي(ع) به راهپيمايي عليه حکومت آل خليفه پرداختند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛‌ جوانان دراز در تظاهرات شبانه با در دست گرفتن شمع و تصاوير شهداي خود با دادن شعارهايي عليه آل خليفه خواستار سرنگوني حکومت حمد بن عيسي آل خليفه شدند.

نظاميان آل خليفه نيز در اقدامي ناجوانمردانه کپسول هاي گاز سمي به داخل منازل مردم در منطقه النويدرات مي اندازند.

ماموران امنيتي بحرين عمدا کپسول هاي حاوي گازهاي خفه کننده و سمي را در منطقه النويدرات به داخل اتاق خواب مردم پرتاب مي کنند.

طبق برخي گزارشها اعضاي يک خانواده براثر استنشاق اين گازها دچار خفگي شدند. برخي از اين خانواده ها نيز به رغم گرماي هوا ناگزير شدند پس از پرتاب گاز سمي به داخل منزلشان، براي نجات از مرگ به پشت بام منزل خود بگريزند.

گفتني است جنبش جوانان الدراز بحرين، خلاصه اقدامات انجام شده در مبارزه عليه خاندان ظالم آل خليفه در ماه ژوئيه را به تصوير کشيده است.

شبکه اين جنبش در اين تصاوير که حدود نه دقيقه است خلاصه اي از راهپيمائي هاي جوانان، بستن خيابانها، درگيري با مزدوران حکومت بحرين و به آتش کشيدن خودروهاي آنها به تصوير کشيده شده است.

همچنين مردم الدراز به دعوت ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوريه در مراسم تشييع نمادين جنازه شهيد حسين القلاف که به ضرب گلوله نظاميان آل سعود در شرق عربستان به شهادت رسيد، شرکت کردند.

آنها شعارهايي عليه آل خليفه، آل سعود و اصلاحات ادعايي حکومت بحرين سردادند. شعارهاي الله اکبر و سرنگون باد حمد نيز از ديگر شعارهاي تظاهرکنندگان بود.

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار