عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس در تشريح آخرين وضعيت زائران ربوده شده ايراني در سوريه گفت: زائران ما در خاك سوريه بوده و خبر خروج آنها از اين كشور صحت ندارد.

محمدصالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح آخرين وضعيت 48 زائر ايراني ربوده شده در سوريه گفت:‌ در حال حاضر رايزني‌ها جهت آزادي زائران ايراني ربوده‌شده در سوريه با دولت مركزي اين كشور و مخالفان ادامه دارد.

وي در ادامه تصريح كرد: زائران ايراني در داخل خاك سوريه بوده و خبر خروج آنها از اين كشور كذب محض است.

عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌ خارجي مجلس با بيان اينكه با كشورهاي دخيل در اين موضوع از جمله تركيه و اردن در حال رايزني‌ هستيم، اظهار داشت: مسئوليت حفاظت از جان زائران ايراني بر عهده كشورهاي دخيل بوده و بايد بدون كوچكترين آسيبي آنها را به كشورمان بازگردانند.

جوكار در پايان تنها راه حل رسيدگي به اين موضوع را گفتگو دانسته و خاطرنشان كرد: بايد به دور از هرگونه خشونت به اين مسئله رسيدگي و زمينه آزادي زائران ايراني ربوده‌شده در سوريه فراهم شود.

گفتني است چندي پيش 48 تن از هموطنانمان در پي سفر به سوريه در خاك اين كشور توسط افراد ناشناس ربوده شدند كه رايزني‌ها براي آزادي آنها كماكان ادامه دارد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: جوکار ، نماینده ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار