چرا مسئولان محترم با وجودي كه صرفا چند روز از مطالبه مقام معظم رهبري از مسئولان مختلف نظام براي حضور در جمع دانشجويان و دانشگاهيان مي‌گذرد، با عدم حضور خود در جمع‌هاي دانشجويي، انتظارات بحق دانشجويان را اين چنين با بي‌مهري و بي‌توجهي پاسخ مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف شب گذشته به نشست بصيرت‌افزايي و آشنايي با شيوه‌هاي جنگ نرم كه با حضور اساتيد بسيجي تهران در پرديس بزرگ واحد تهران شمال برگزار شد، دعوت شده بودند.

طبق اعلام قبلي قرار بود‌ مسئولاني از جمله وزير علوم، وزير دادگستري، رئيس دانشگاه آزاد، رئيس سازمان بسيج مستضعفين و ... در اين همايش حضور يابند و در اتاق کنفرانس  پاسخگوي سوالات دانشجويان و خبرنگاران باشند اما اين بار نيز ظاهرا مسئولان محترم مورد اشاره با وجود دعوت رسمي از آنها، رقبتي براي حضور در جمع دانشجويان و اساتيد از خود نشان نداند و شايد هم شان خود را بالاتر از حضور در چنين جمعي تصور كردند كه دعوت دانشجويان را اين چنين بي‌پاسخ گذاشتند.

در نشست بصيرت‌‌افزايي و آشنايي با شيوه‌هاي جنگ نرم، تمام خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف که به اين همايش دعوت شده بودند، حضور يافتند تا اين همايش فرصتي براي طرح و پيگيري برخي سؤالات اصحاب رسانه از مسئولان باشد، فرصتي كه البته به علت عدم حضور مسئولان امر به مانند بسياري از دفعات پيشين به بطالت گذشت.

همه دانشجويان، اساتيد، اصحاب رسانه حتي آنها که مهمان داشتند و مشغلات متعدد، آمدند اما اين بار هم اين صندلي رزرو شده مسئولان بود كه خالي ماند.

در پايان جاي اين سوال و گلايه وجود دارد كه چرا مسئولان محترم با وجودي كه صرفا چند روز از مطالبه مقام معظم رهبري از مسئولان مختلف نظام براي حضور در جمع دانشجويان و دانشگاهيان مي‌گذرد، انتظارات بحق دانشجويان را اين چنين با بي‌مهري و بي‌توجهي پاسخ مي‌دهند.  
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار