استاندار کرمانشاه گفت : با تلاش صادقانه ي كاركنان شركت گاز 363هزار مشترك در استان كرمانشاه از نعمت مصرف گازطبيعي بهره مند شده اند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سيد دادوش هاشمي گفت : تا امروز يعني اواسط تابستان 1391با تلاش صادقانه و بدون ادعاي كاركنان شركت گاز حدودا 363هزار مشترك ازمزاياي مصرف گازطبيعي بهره مند شده اند كه تعداد 50 مورد از اين آمار به جايگاههاي گاز خودرو اختصاص دارد .
وي تاكيد كرد : از آنجا كه توقف و انتظار در جايگاههاي CNG براي رانندگان محترم خسته كننده و موجب اتلاف وقت هم ميهنان عزيز مي شود از مسئولين مرتبط خواسته ايم ترتيباتي بينديشند كه مشكل توقف و انتظار براي تامين گاز خودروها در همه ي شهرستانها ي استان به حد اقل ممكن كاهش پيدا نمايد و قابل قبول نيست در شهرستاني كه يك جايگاه CNG وجود دارد هر روز تاسف خراب بودن دستگاهها و تعطيلي جايگاه را شاهد باشيم .
استاندار كرمانشاه افزود: اميد وار هستيم مشكل كمبود اعتبارات و نقدينگي شركت گاز كرمانشاه در اسرع وقت ‘ مرتفع شود تا مسئولين اين شركت بتوانند مصوبات سفر مقام معظم رهبري مدظله العالي را در خصوص گاز رساني و بويژه گاز رساني به روستاها را محقق نمايند البته مشكل نقدينگي شركت گاز مشكل نداشتن پول نيست بلكه مشكل طول چرخه ي برگشت درامدهاي شركت از حساب خزانه ي كشور است كه طبق قانون انجام مي شود و در اينجا راهكاري لازم است كه در اسرع وقت نقدينگي لازم را در اختيار شركت گاز بگذارد و در اين صورت مي توانيم تسريع در فعاليتهاي گاز رساني را شاهد باشيم.
نماينده ي عالي دولت در استان كرمانشاه ادامه داد: تا امروز 21 شهر استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار شده است كه92 درصدخانوارهاي استان را تحت پوشش دارد ودرضمن گاز رساني به 4 شهر باينگان ‘حميل‘هلشي و شاهو نيز در دست پيمان و اجرا مي باشد همچنين عمليات مطالعه و طراحي گاز رساني به شهرهاي ازگله ‘نوسود ‘نودشه و سومار در مرحله ي بررسي و اقدام قرار دارد .
هاشمي ضمن تاكيد بر گاز رساني به روستاهاي بزرگ استان اعلام كرد : 201 روستاي استان تا اين لحظه به شبكه ي گاز كشور متصل شده اند و اتصال 471 روستاي ديگر استان نيز در دست پيمان و اجرا مي باشد كه تلاش مي كنيم با تامين نقدينگي لازم كار گاز رساني به اين 471 روستا نيز محقق گردد./س


برچسب ها: مشترک ، گاز ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.