اول شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری پیامک ادبی رضوی در فارس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیر اجرایی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در فارس گفت: این جشنواره شامل تک بیت ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا (ع) ،تمثیل ها رویا پردازی ها و صور خیال و سایر آرایه های ادبی در شعر و نثر و همچنین زندگی نامه ، سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران ،جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) است.

کاردان با بیان اینکه متن پیامک باید تک بیت ، مصرع یا جمله ای زیبا و تاثیر گذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است گفت : بیت ها و جملات تکراری که پیش از این منتشر شده و یا در سایر جشنواره ها شرکت کرده اند در این رویداد فرهنگی هنری شرکت داده نمی شود .

مدیر اجرایی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در فارس افزود : فقط پیامک های فارسی در این جشنواره پذیرفته می شود و متن پیام های ارسالی باید بین 25 تا 150 کاراکتر (بدون احتساب فاصله بین کلمات و مشخصات ارسال کننده پیامک ) باشد که باید نام و نام خانوادگی ، نام استان و شماره تماس ثابت و پیش شماره شهرستان در انتهای پیامک درج شود .

وی گفت : علاقه‌مندان می‌توانند پیامک‌های خود را با توجه به شرایط ذکر شده تا پایان ساعت 24 روز چهارشنبه اول شهریورماه امسال به شماره 100030711 ارسال نمایند و پس از ارسال پیامک تا 24 ساعت بعد منتظر تاییدیه پیامک ارسالی خود باشند و در صورت دریافت نکردن تاییدیه مجدداً پیامک خود را ارسال نمایند.

وی افزود پس از بررسی در هئیت داوران، پیامک‌های برتر انتخاب و از نفرات برگزیده در سطح ملی و همچنین استانی با اهدای تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی توسط مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.

جشنواره پیامک ادبی رضوی امسال همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) ، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در دهه کرامت بر گزار می شود.

مدیر اجرایی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در استان فارس گفت : این جشنواره از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی هدف این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار به ویژه ابعاد شخصیت حضرت علی ابن موسی ارضا (ع) عنوان کرد.
برچسب ها: جشنواره ، پیامک ، ادبی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.