یكی از نمایندگان مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشكل كم آبی بخش فیروز آباد، گفت: با انتقال آب از سد بیستون، مشكل كم آبی این بخش تا حدود بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سید سعید حیدری طیب' گفت: فیروز آباد با 31 هزار نفر جمعیت و بیش از 230 روستا متاسفانه از محرومیت های زیادی رنج می برد كه باید با كمك مسوولین و مدیران دستگاه های اجرایی برای رفع و یا حداقل كاهش آن ها تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی، مهمترین مشكل بخش فیروز آباد را كم آبی عنوان كرد و افزود: در این راستا باید با تمام توان اقدامات لازم را انجام داد و هرچه سریعتر باید زمینه انتقال آب از سد بیستون به فیروز آباد فراهم شود.

حیدری طیب خاطرنشان كرد: انتقال آب از سد بیستون سبب خواهد شد تا 90 درصد از مزارع فیروز آباد مشروب و آب شرب تعداد زیادی از روستاهای این بخش تامین شود.

نماینده كرمانشاه در مجلس ادامه داد: از آنجایی كه درآمد اصلی مردم بخش فیروز آباد از راه كشاوزی حاصل می شود، قطعا آبیاری مناسب زمین های كشاورزی اهالی این بخش سبب رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد و شرایطی را فراهم می كند تا در آمد سرانه آن ها افزایش یافته و مردم وضعیت بهتری پیدا كنند./س


برچسب ها: سد ، بیستون ، فیروزآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.