عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی پیشنهاد کرد تا بزرگان اصولگرا و اصلاح‌طلب میدان را به نیرهای جوان بسپارند و خودشان مسئولیت نظارت و پشتيباني را برعهده بگیرند.

مرتضي سجاديان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیشنهادي برای انتخابات ریاست جمهوری آینده ارائه داد و اظهار داشت: مطابق این پیشنهاد بزرگان هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب ميدان را به نيروهاي جوان بسپارند و خودشان هم مسئولیت نظارت و پشتيباني را برعهده بگیرند.

عضو شوراي مرکزي حزب كارگزاران‌سازندگي با اشاره به ضرورت تشكيل حزب‌فراگير اصلاح‌طلبی در آستانه انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: منشور اين حزب فراگير بايد بر مبناي منافع نظام باشد و منافع حزبی و شخصي در آن دخالتي نکند.

وي در تشريح بيشتر اين حزب فراگير گفت: حزب فراگیر بايد در جهت حل مسائل و مشكلات مردم حركت كند و بحث اقتصاد مقاومتي را در دستور كار خود قرار دهد.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي تصريح كرد: تاكنون هيچ حزبي به صورت رسمي و علني تشكيل جلسه انتخاباتي نداده و موضع‌گيري افراد شخصي بوده است.

سجاديان تاكيد كرد: اگر مقام معظم رهبري این پیشنهاد را بپذیرند، شخصا در جهت اجری اين طرح اقدام می‌کنم.

وي با اشاره به اينكه مردم خواستار عزت و آرامش هستند، ادامه داد: هيچ حزبی منشور و الفبای سیاست‌ورزی را رعايت نمي‌كند و بیشتر احزاب موسمی هستند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي ضمن انتقاد از كاركرد احزاب در ايران، گفت: بحث اقتصاد مقاومتي توسط مقام معظم رهبري مطرح شده است اما تاكنون هيچ حزبي برنامه‌ مدون و قابل اجرایی در جهت حمايت از اقتصاد مقاومتي ارائه نكرده است.

وي درباره برنامه‌هاي انتخاباتي كارگزاران‌سازندگي گفت: كارگزاران تاكنون وارد مصاديق بررسي كانديداها نشده است اما اگر جلسه انتخاباتي از سوي کارگزاران برگزار شود نتایج و اخبار آن از طریق دبیرکل اعلام خواهد شد.

عضو حزب کارگزارن سازندگی خاطر نشان کرد: موضع گيري‌هايي كه تاكنون در رسانه به نقل از کارگزاران مطرح شده در واقع اظهارنظرهاي شخصی است اما کارگزاران  تاکنون موضع‌گيري رسمی درباره انتخابات نداشته است.

"انتهای پیام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار