دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: بعد از احمدي نژاد رياست جمهوري کردن مشکل است يعني فردي که قرار است پس از آن در عرصه سياسي حضور داشته باشد بايد مسلط، با ميزان راي بالا، و توانمندي زيادي باشد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حبيب الله عسگر اولادي در مراسم روز خبرنگار حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر اينکه در موتلفه اسلامي همه افراد نيز خبرنگار هستند، گفت: اعضاي موتلفه اسلامي خبرنگاراني هستند که در عرصه جامعه اخبار مهم را ضمن تفسير و تعديل ارائه مي کنند.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به اينکه موتلفه اسلامي انتخابات را يک جشن ملي مي داند، اظهار داشت: مفسران خبر بايد بدانند ملت ايران، به خصوص انتخابات رياست جمهوري را يک جشن ملي مي دانند که البته به نوعي جشن محلي نيز به عنوان شعبه هاي اخذ راي نيز هست اما در هر حال انتخاب اصلي انتخاب مدير کشور است.

عسگر اولادي ادامه داد:  انتخابات سرمایه اصلی هر کشور است اما شرایطی که در انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهیم داشت به لحاظ بین‌المللی و منطقه‌ای متفاوت از انتخابات‌های گذشته خواهد بود.

وي تصريح کرد:  امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را برای اجماع جهانی علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند و کشورهای استکباری تلاش می‌کنند ملت ایران را متوقف کنند لذا ما در شرایطی قرار داریم که باید در تصمیم‌گیری‌های خود بیشتر دقت کنیم.

عسگر اولادي به موج بيداري اسلامي در منطقه اشاره و اذعان داشت: ما مقاومت را از امام و شهدا یاد گرفته‌ایم و براساس چیزی که از امام و شهدا یاد گرفته‌ایم در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت خواهیم کرد.

وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال آتي  اظهار داشت: كسي كه مي‌خواهد وارد عرصه كانديداتوري انتخابات رياست‌جمهوري شود، بايد مسلط و با سرمايه راي بالايي باشد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد کرد: بعد از احمدي نژاد رياست جمهوري کردن مشکل است يعني فردي که قرار است پس از آن در عرصه سياسي حضور داشته باشد بايد مسلط، با ميزان راي بالا، و توانمندي زيادي باشد.

وي ادامه داد: رئيس جمهور بعدي بايد از دل يک گفتمان بيرون آيد، برنامه و تيم داشته باشد.

عسگر اولادي با اشاره به انتخاب افراد اصلح گفت: ايد ببينيم نامزد مدنظر و هوادارانش چه گفتماني پيشنهاد مي‌كنند و از اين گفتمان چه برنامه‌اي را ارائه خواهند كرد و از اين برنامه چه تيم و هياتي را براي همكاري خود فرا مي‌خوانند و بعد از آن هم ببينيم كه در بين نامزدها چه فردي اين شرايط را دارد و اصلح است.

وي تصريح کرد: ديديم كه در دوره دهم رياست‌جمهوري، دولت تعدادي از شخصيت‌هايي را به عنوان وزير روي كار آورد كه اينها فعاليت‌هاي خوبي داشتند اما سر بزنگاه كنار گذاشته شدند و فرد تازه‌كاري سر كار آمد، هرچند قصد من انتقاد كردن نيست اما اين نكته را مي‌خواهم يادآور شوم كه بايد ببينيم گفتمان‌ها به چه صورتي پيش مي‌رود و چه برنامه‌اي از آن حاصل مي‌شود.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان کرد: همه ما از جمله خبرنگاران، خبرگزاري‌ها و تحليلگران در معرض امتحان جدي قرار داريم و من معتقدم شرايط امروز كشور، منطقه، دنياي اسلام، غيرمتعهدها و شرايط جهاني در اين برهه، با شرايط چند انتخابات رياست‌جمهوري كه از اول داشته‌ايم متفاوت است؛ چراكه دشمنان به دنبال آزار ما هستند و دوستان نيز به اين نظام و مردم ما اميد بسته‌اند.

"انتهاي پيام"/س3


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار