پارك طبیعت در قالب مصوبات دور سوم سفر هیات دولت به استان سمنان در مهدیشهر ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان سمنان نشست بررسی راهكارهای اجرائی شدن طرح پارك طبیعت مهدیشهر با حضور نمایندگانی از شهرداری مهدیشهر، مسكن و شهرسازی، میراث فرهنگی استان، مدیر پروژه و معاونت و كارشناسان حفاظت محیط زیست استان سمنان برگزار شد.

معاون محیط طبیعی حفاظت محیط زیست استان سمنان در این نشست گفت: مقرر شد برای تسهیل در امر سرمایه گذاری و برطرف شدن موانع سرمایه گذاری، با همكاری سازمان های مسكن و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری، پس از تائید سایر مراجع ذیربط نسبت به واگذاری زمین و اجرای پروژه با اولویت اجرای زون های مرتبط با محیط زیست اقدام شود.

'بهرام علی ظاهری' افزود: اجرائی شدن، فازبندی و پیشرفت زون های دیگر كه امر گردشگری را در منطقه تسهیل می كند، با تائید محیط زیست انجام می شود.

پارك طبیعت در حقیقت آزمایشگاه طبیعی برای معرفی فون و فلور بومی است كه زمینه را برای تلفیق آموزش با گذران اوقات فراغت فراهم می سازد و موجب ارتقای دانش زیست محیطی قشرهای جامعه در امر حفاظت از طبیعت می شود.

این مجموعه امكان مقایسه اكوسیستم های طبیعی را با اكوسیستم های تخریب یافته فراهم می سازد تا بشر نسبت به بهره وری معقول از منابع سرزمین رهنمون شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.