سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان گفت: محمد باقری معتمد در لیگ تکواندو ایران هم آمادگی کامل را نداشت، ضمن اینکه یوسف کرمی نیز قابلیت های خود را نشان نداد.


سید نعمت خلیفه ، کارشناس تکواندو ایران  در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  محمد باقری معتمد و یوسف کرمی هر دو از شاگردان من هستند اما باید به طور شفاف اعلام کنم که معتمدی  که درلیگ 2012  توانست به مدال نقره دست پیدا کند حتی آمادگی حضور در لیگ تکواندو را هم نداشت.
ضمن اینکه  یوسف کرمی نیز نتوانست آنطور که باید قابلیت های خود را نشان دهد و به نظر من تکواندو کاران ایران که در المپیک حاضر بودند به هیچ وجه آمادگی بدنی لازم را نداشتند.
 وی تصریح کرد:  محمد باقری معتمد ضربات پای خوبی را به صورت حریفان وارد می آورد اما من در سلسله مسابقات که در المپیک 2012 داشت حتی یک بار هم مشاهده نکردم که بتواند یکبار از ضربات پای خود به صورت حریف استفاده کند و این نقطه ضعف بزرگ وی در این مسابقات بود.
 وی افزود: محمد باقری تنها در سال 1999 توانسته بود بر حریف ترکیه ای خود که تازه گول نام داشت را شکست دهد و در سه بازی دیگر معتمد با این حریف ترکیه ای متحمل شکست شده و معتقدم  که کادر فنی تیم ملی و به خصوص فریبرز عسگری باید تدابیری را برای مبارزه با حریف ترکیه ای وی می اندیشیدند تا باقری معتمد طلایی شود و به نقره اکتفا  نکند.
 خلیفه خاطر نشان کرد:  یوسف کرمی به هیچ وجه در حد واندازه های خود ظاهر نشدواصلا آمادگی بدنی لازم را نداشت و به نظر من  تکواندو کاران ایران تمرینات جسمانی خوبی را انجام نداده بودند که چنین نتیجه ای رابرای تکواندوی ایران به ثمر رساندند.
وی تاکید کرد:  تکواندو کاران ما اصلا تمرین فشرده و سختی را انجام نداده بودند که کارشان به ریکاوری  کشیده شود و یوسف کرمی نیز در بازی نخست خود در برابر گاریسا حریف اسپانیایی خود استراتژی خاصی را برای پیروزی نداشت.
 وی اشاره کرد:  تکواندو کاران ما در المپیک 2012 بسیار ضعیف عمل کردند چرا که ما پتانسیل این را داریم که حریفان را در دو راند پیاپی شکست دهیم و با بازی به راند طلایی کشیده نشود اما متاسفانه شاهد چنین عملکردی از سوی تکواندو کاران ایران نبودیم./ق

 

برچسب ها: باقری ، تکواندو ، محمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.