اتحاديه روزنامه نگاران عرب تجمعي در حمايت از رسانه هاي سوريه در ميدان امويين در دمشق برگزار کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ شرکت کنندگان در اين تجمع که پلاکاردهايي در دست داشتند خطاب به دشمنان سوريه تاکيد کردند با هدف قرار دادن رسانه هاي سوريه نخواهيد توانست حقايق را پنهان کنيد.

عمران الزعبي وزير اطلاع رساني سوريه که در اين تجمع حضور داشت گفت: همه رسانه هاي ملي سوريه اعم از رسمي و غير رسمي بايد حقايق را همانگونه که هست به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند. اگر رسانه هاي خارجي در انعکاس حوادث صرف نظر از انعکاس درست يا غلط حوادث، از ما پيشي مي گيرند ما نيز بايد سرعت خود را افزايش دهيم و از کارشناسان برجسته استفاده کنيم و حوادث را همانگونه که هست تحليل کنيم.

وي افزود: هيچ اشکالي ندارد که يکي از مخالفان در تلويزيون رسمي سوريه حاضر شود و نظر خود را بگويد. ما از چنين چيزي استقبال مي کنيم.

الياس مراد رئيس اتحاديه روزنامه نگاران ضمن محکوم کردن حمله به رسانه ها افزود: رسانه ها و دست اندرکاران رسانه به همه مردم اعم از موافق و مخالف تعلق دارند. رسانه ها موسسه هايي ملي و نه فردي هستند.

علي قاسم روزنامه نگار سوريه گفت: آنها مي خواهند رسانه ها را با استفاده از سلاح خاموش کنند تا ديگر صداي حقيقت را منتشر نکنند.

وي ادامه داد: کساني که در اينجا هستند آمده اند تا بگويند اقدامات تروريستي شما هيچ تاثيري بر ما نخواهد داشت و ما را ساکت نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار