بهروان پس از بازديد از ورزشگاه خليج فارس هرمزگان، از امكانات موجود در اين ورزشگاه رضايت كامل داشت و اظهار داشت: با اصلاح نواقص جزئي به طورحتم اين ورزشگاه مورد تائيد ناظران AFC قرار مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران غلام رضا بهروان به همراه عزيز الله محمدي رئيس سازمان ليگ برتر و عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال پس از سفر به استان هرمزگان امكانات باشگاه آلومينيوم المهدي هرمزگان نيز بازديد كرد و اظهار داشت: با توجه به صعود باشگاه آلومينيوم هرمزگان به رقابت هاي ليگ برتر امكانات ورزشگاه اين باشگاه براي ناظران AFC از اهميت بالايي برخوردار است لذا مسئولان اين استان بايد تا بازديد ناظران AFC نواقص ورزشگاه خليج فارس را برطرف كنند.
 
گفتني است در بازديد رئيس سازمان ليگ از امكانات ورزشگاه خليج فارس بهروان خاطرنشان كرده است با رفع نواقص ورزشگاه تا زمان حضور ناظران AFC امكان اينكه استان هرمزگان را به عنوان يكي از استان ها ي برتر و پيشتاز در اين امر معرفي كنيم.
 
شايان ذكر است ورزشگاه خليج فارس استان هرمزگان از امكانات ساختاري و فني در شرايط مناسبي برخوردار است و از لحاظ ساختمان اداري نيز اين ورزشگاه امكانات مناسبي را دارا مي باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار