محمود مساعديان گفت: متاسفانه در بوكس بين مربي و شاگردان رابطه مناسبي وجود ندارد و اعتمادي ميان آن ها نيست بهتر است مربيان بوكس از محمد بنا الگو بگيرند.

محمود ساعديان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بيان داشت: عملكرد مشت زنان كشورمان در بازيهاي المپيك 2012 لندن همانند ادوار گذشته بو طوري كه باز هم كاروان بوكس كشورمان ناكام از گرفتن مدال از اين رقابت ها كارنامه خود را بستند.

وي افزود: عدم موفقيت مشت زنانمان در رينگ مسابقات دلايل بسياري دارد كه مهمترين آنها عدم ايجاد ارتباط مناسب بين مشت زنان و مربي شان است وقتي اعتماد ميان مربي و شاگرد وجود نداشته باشد مشخص است شاگردان كار خود را بدون توجه به صحبت هاي مربيان انجام مي دهند و نتيجه اين بي اعتمادي و رابطه نامناسب نبود عملكرد مطلبو آنان است.

وي در ادامه اظهار داشت: مربيان بايد بنا(مربي تيم ملي كشتي فرنگي ) را الگو قرار دهند زيرا اين مربي در كنار شاگردانش زندكي كرد در تمامي موقعيت ها ميان آنان بود همين امر اعتمادي بين او و شاگردانش ايجاد كرد و باعث شد كه كشتي فرنگي پس از 44 سال بتواند مدال هاي طلاي المپيك را از آن خود كنند.

مساعديان اظهار داشت: اما متاسفانه درخانواده بوكس اين امر معكوس است زيرا بارها ديده شده كه مربي با بي مهري با شاگردانش رفتار كرده و دلسوزي به خرج نمي دهد.

اگر مربيان ما نيز همانند بنا دلسوزانه سرمربيگيري مي كردند قطعا ما نيز پس از 70 سال مدال آوري مي كرديم.

پيشكسوت بوكس كشورمان در خصوص عملكرد ملي پوشان كشورمان بيان داشت: متاسفانه  مشت زنانمان مغلوب ضعف تاكتيك خود شدند بوكسورهاي جوان كشورمان اگر چه از لحاظ قدرت- توانايي استقامت از ديگر مشت زنان چيزي كم ندارند اما به دليل ضعف در روش مبارزه و تاكتيك مغلوب حريفان شده و از دور رقابت هاي حذف شدند.

وي افزود: علاوه بر اين موضوع نداشتن داور بين المللي هيئت ژوري  و كميته اجرايي مسابقات  بر عملكرد ضعيفان دامن زد و ما را از رسيدن به مدال باز نگه داشت./مح

برچسب ها: بوکس ، شکاف ، مربیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار