عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران را نشانه قدرتمندي پايگاه جمهوري اسلامي ايران در منطقه دانست.

محمد صالح جوکار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران   با تاكيد بر اهميت برگزاري اجلاس سران جنبش غير متعهدها در تهران گفت: اين اجلاس از لحاظ زمان و موضوعي بسيار حساس است و اين در حاليست كه جريان‌هايي درپي اين هستند که اين نشست را با محوريت جمهوري اسلامي ايران ضعيف جلوه دهند.

وي در ادامه فرافکني رژيم صهيونيستي پيرامون اين اجلاس را نشانه نااميدي و ترس اين غده سرطاني از وزن ديپلماتيك جمهوري اسلامي ايران در منطقه دانست و تصريح کرد: غربي‌ها به سرکردگي رژيم صهيونيستي و آمريکا آگاه هستند که کشورهاي غير متعهد مواضعي نزديک به ايران دارند و از همين رو مي‌کوشند تا با يافتن راه گريز مانعي بر سر راه اين کشورها ايجاد كنند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس حضور فعال کشورها در اين اجلاس را قطعي خوانده و خاطر نشان کرد: آنچه در اين اجلاس اتفاق خواهد افتاد قطعا به نفع جهان اسلام بوده و رژيم صهيونيستي و کشورهاي عرب منطقه چون عربستان که امروز حامي اين رژيم نامشروع و غاصب هستند جايگاهي در منطقه نخواهد داشت.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: اجلاس ، ایران ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار