دومین جشنواره تخصصی ملی ایران بانک 2012 آبان امسال در مازندران برگزار می شود .

یر اجرایی این جشنواره در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه معرفی خدمات بانکداری الکترونیک از سال 69 – 70 آغاز شد گفت : استفاده از کارتهای الکترونیکی در این سالها توسعه یافت و نظام پرداخت در قالب طرح جامعه یکپارچه سازی شد .

کاملیان افزود : در این مرحله جزیره ایی و پراکنده بودن نظام های پرداخت با شکل گیری شبکه های شتاب / ساتنا و پایا از میان رفت .

وی فرهنگ سازی برای ارائه سرویس های جدید / بازخورد نظرات کارشناسان و صاحب نظران و پایه گذاری انجام کارهای پژوهشی و شبکه سازی را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد و افزود : مرحله سوم بانکداری الکترونیکی امسال با هدف نهادینه کردن خدمات شبکه بانکداری الکترونیک در سبد خدمات بانکداری نوین با هدف تغییر بانکداری سنتی به روش های جدید اجرایی می شود .

مدیر اجرایی این جشنواره گفت : این جشنواره 21 تا 23 آبان امسال با حضور مدیران بانکهای سراسر کشور در ساری برگزار می شود و برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی را از دیگر برنامه ها در کنار این جشنواره بیان کرد و افزود : علاقمندان می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.nzpco.ir/ مراجعه کنند ./س

برچسب ها: دومین ، جشنواره ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.