مسئول سايت مرجع كرسي‌‌‌‌‌‌‌هاي آزادانديشي، برگزاري كرسي‌ها در دانشگاه‌ها را اولين گام دانست و افزود: براي رسيدن به جايگاه مطلوب كرسي‌ آزادانديشي راه زيادي مانده است كه تنها با اراده دانشجويان محقق مي‌شود.

سجاد اكبري مسئول سايت مرجع آزادفكري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره روند برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي در دانشگاه‌ها، گفت: اگر دانشجويان اراده کنند، تحقق مطالبه رهبري در زمينه برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي در دانشگاه‌ها دور از ذهن نيست.

اكبري روند برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي را در گام‌هاي اوليه خود دانست و گفت: تا رسيدن به جايگاه مطلوب آن فاصله بسياري داريم.

مسئول سايت مرجع كرسي‌هاي آزادانديشي در ادامه با اشاره به برگزاري كرسي‌هاي آزانديشي از سوي نهاد رهبري، اين مهم را تنها وظيفه ارگان‌هاي مسئول ندانست و افزود: نهاد رهبري نيز با طرح ضيافت‌ انديشه بستر هاي برگزاري كرسي‌هاي آزادانديشي را در دانشگاه فراهم كرد ولي اين امري است كه وظيفه دانشجويان است و بايد براي تحقق آن تلاش كنند.

اكبري در پايان دو دانشگاه پيام نور اصفهان و دانشگاه امير كبير به عنوان برترين دانشگاه‌هاي برگزار كننده كرسي‌هاي آزادانديشي اشاره كرد و گفت: بر اساس خلاقيت‌هاي دانشجويان در برگزاري كرسي آزادانديشي و ميزان استمرار جلسات و تعداد كمي و كيفيت برگزاري جلسات، اين دو دانشگاه را دانشگاه‌هاي برتر در اين زمينه برگزاري كرسي‌هاي آزادانديشي اعلام كرديم كه اين امر در ادامه نيز تداوم خواهد داشت و اميدواريم اين امر فضاي رقابتي در دانشگاه‌ها را به وجود آورد.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار